Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Prva godina rada robne kuće IKEA Zagreb u brojkama

iea zagreb

U srijedu, 19. kolovoza 2015., počinje distribucija IKEA kataloga na više od 650.000 kućanstava u Zagrebu i okolici te na nova područja: Osijek, Slavonski Brod, Čakovec, Bjelovar, Koprivnicu i Rijeku. Sva kućanstva dobit će katalog najkasnije do 6. rujna. Digitalna verzija ovogodišnjeg IKEA kataloga, koji slavi uživanje u svakodnevnim aktivnostima u kuhinji i oko nje, bit će dostupna na internetskoj stranici IKEA.hr i mobilnoj aplikaciji od utorka 18. kolovoza, a u robnoj kući od 1. rujna.

IKEA katalog 2016. fokusira se na kuhinju koja je nekad bila namijenjena isključivo pripremi hrane, a danas se u njoj družimo i zabavljamo s obitelji i prijateljima, pomažemo djeci pisati domaću zadaću, bavimo se hobijima i slavimo posebne trenutke u našim životima. Kao i svake godine, IKEA katalog sadrži mnoštvo novih proizvoda, inspirativnih ideja i funkcionalnih rješenja za uređenje svih prostorija u domu, ali i pokazuje kako male stvari u našem domu mogu učiniti veliku razliku u svakodnevnom životu.

Tvrtka Kircek iz Ljubešcice novi hrvatski dobavljač

Na predstavljanu novog IKEA kataloga potvrđena je suradnja s novim hrvatskim dobavljačem – tvrtkom Kircek iz Ljubeščice nedaleko od Varaždina, koja će za tvrtku IKEA proizvoditi kuhinjske radne ploče HAMMARP od punog drveta hrastovine u dvije veličine. Proizvod će se izvozit u europske robne kuće IKEA, a Kircekovi proizvodi prodavat će se i u zagrebačkoj robnoj kući. Planirana je proizvodnja 20.000 radnih ploča HAMMARP, a prve isporuke kreću u rujnu 2015.

„Kao što smo i najavljivali, otvorenjem robne kuće u Zagrebu otvorile su se i mogućnosti za dobavljače iz Hrvatske i cijele regije. Izrazito smo zadovoljni što smo, uz virovitički Tvin, našli još jednog uspješnog partnera u Hrvatskoj. Kircek ima polustoljetnu tradiciju, konkurentnost i specijalizaciju u proizvodnji masivnih drvenih ploča i zadovoljili su sve uvjete IKEA standarda IWAY. Otvoreni su za mogući porast proizvodnje u budućnosti te posjeduju FSC certifikat koji jamči da koriste drvo iz šuma kojima se gospodari prema strogim ekološkim, socijalnim i ekonomskim standardima“, naglasio je Igor Štefanac, regionalni PR menadžer u IKEA SEE.

IKEA Zagreb u brojkama

U protekloj poslovnoj godini (rujan 2014. – kolovoz 2015.) robnu kuću je posjetilo 1.860.000 građana. Najviše, oko 65% posjetitelja čine stanovnici Zagreba i Zagrebačke županije, a oko 9% strani državljani (4% Slovenije, 2,5% BiH, 2,5% Srbije). Program lojalnosti IKEA FAMILY trenutno broji 132.600 članova, što je znatno više od očekivanih 60.000 članova u prvoj godini.

Što se tiče asortimana, tijekom prve godine rada prodano je 12.000 madraca koji bi, naslagani jedni na druge, bili visine 10 Eiffelovih tornjeva. Broj prodanih čaša mogao bi primiti 174.000 litara tekućine. Prodanih 320.000 ručnika približno je jednako ukupnom broju stanovnika Splita i Rijeke. Tijekom prve godine rada u robnoj kući IKEA prodano je 3.000  kompletnih  kuhinja, što znači da je svaki dan 12 domova dobilo novu IKEA kuhinju. U robnoj kući IKEA u prvoj godini rada prodano je 180.000 LED rasvjetnih tijela.

IKEA internetska stranica broji 3.327.000 posjetitelja, a Facebook stranica više od 135.000 fanova. Kontakt centar Službe za kupce zaprimio je 37.500 poziva.

Ukupno je prodano i 544.450 hot dogova. Kada bi ih poredali jednog za drugim, stvorili bi dužinu od 65,33 kilometara, koliko iznosi udaljenost od Zagreba do Varaždina. Ukupno je prodano 12.100 kilograma pick&mix slatkiša, što je težina jednaka težini dvjema praznim cisternama. Prodano je 2.960.700 poznatih švedskih mesnih okruglica, ukupne težine 59.215 kg, što je više od težine aviona Airbus A318 koji prazan teži 39.500 kg.

Tijekom prve godine rada u robnoj kući IKEA Zagreb, 23.865 djece igralo se u igraonici Småland, što je više od polovice broja djece koji pohađaju vrtić u Zagrebu.

Blagajne u robnoj kući IKEA izdale su 850 km računa, što je jednako udaljenosti od Zagreba do Bukurešta. U prvoj je godini istovareno više od 1.550 kamiona koji bi, kada bi se poredali jedan za drugim, stvorili red dugačak 26 km od IKEA robne kuće do jankomirskog mosta.

Kupci u Hrvatskoj doprinijeli su prikupljanju sredstava u kampanji „Plišane igračke za obrazovanje“. Tijekom trajanja kampanje prodano je ukupno 40.343 igračaka i knjiga čime je prikupljeno 40.343 eura za obrazovanje djece u siromašnim zemljama. U sklopu kampanje „Za svjetliju budućnost izbjeglica“ prodano je ukupno 30.000 LEDARE proizvoda čime je prikupljeno 30.000 eura za najugroženije skupine ljudi. IKEA je donirala i 510 kuhinja stanovnicima pogođenim poplavama za njihove nove domove u Gunji.

Novosti u robnoj kući IKEA Zagreb

U skladu s globalnom strategijom održivosti tvrtke IKEA People & Planet Positive, na krov zagrebačke robne kuća implementirano je 1300 fotonaponskih panela, svaki električne snage 250 W. To znači kako robna kuća IKEA Zagreb proizvodi 10% vlastite električne energije, a u ljetnim mjesecima ta brojka se penje i do 20%. Od otvorenja reciklirano je 900 tona otpada, odnosno 94% ukupno proizvedenog otpada.

Od 17. kolovoza  posjetitelji robne kuće IKEA Zagreb imaju više vremena za opušteno uživanje u kupovini s obzirom da je radno vrijeme od ponedjeljka do subote produženo za jedan sat, tako da posjetitelji robnu kuću mogu posjetiti od 10.00h do 21.00h (radno vrijeme nedjeljom je nepromijenjeno: 10.00h -18.00h).


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.