Prva hrvatska društvena mreža za povezivanje poslodavaca i posloprimaca

Interdisciplinarna skupina mladih hrvatskih stručnjaka osmislila je CareerCentar, online platformu za edukaciju te povezivanje poslodavaca i kandidata za posao, prvu takve vrste u Hrvatskoj. U platformu je ugrađeno njihovo veliko znanje i iskustvo vezano uz ljudske potencijale, obrazovanje, psihologiju i tehnologiju. Tako je CareerCentar napredno tehnološko rješenje koje uključuje elemente društvene mreže, ali i niz inovacija koje poslodavcima olakšavaju odabir kandidata.

„S ciljem da unese pozitivne promjene na hrvatsko tržište rada, CareerCentar je u službi dvije skupine – posloprimaca i poslodavaca. Mladima želimo pomoći u edukaciji i razvoju karijere, a poslodavcima da lako dođu do djelatnika odgovarajućeg profila. Zato na CareerCentru mogu brzo objaviti oglas za posao ili praksu, provesti online testiranja, predstaviti se kao poslodavac i sami pisati sadržaj koji će ih približiti potencijalnim kandidatima za posao. Želimo olakšati tvrtkama pristup modernim alatima kod zapošljavanja uz znatno povoljnije cijene koje nam suvremena tehnologija omogućava. Konkurentnost tvrtke uvelike ovisi o odabiru novih zaposlenika i želimo svim stranama omogućiti brži i kvalitetniji proces zapošljavanja“, kazao je osnivač CareerCentra Vladimir Benić.

Taj inovativan projekt vrijedan gotovo 1.500.000 kuna sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj s 1.300.000 kuna, tj. 87 posto.

Kako bi privlačili što bolje kandidate za posao, tvrtke danas veliku pažnju pridaju izgradnji imidža dobrog poslodavca. Kad su u samoj potrazi za djelatnicima, žele da taj proces bude što brži, jeftiniji i učinkovitiji. Ovisno o radnim mjestima koje žele popuniti, poslodavci izabiru različite alate za prepoznavanje ljudskih potencijala. Zahvaljujući razvoju tehnologije neki od novih alata koriste internet, pa se dio testiranja, tradicionalno najzahtjevnijeg dijela selekcijskog postupka, može obaviti brzo, ekonomično i efikasno“, istaknula je na predstavljanju CareerCentra Nataša Novaković, direktorica za radne odnose i ljudske potencijale u Hrvatskoj udruzi poslodavaca.

Ivana Krajinović, direktorica upravljanja ljudskim potencijalima u grupi Styria Hrvatska i Romina Ivančić, direktorica Sektora za ljudske resurse tvrtke Heineken Hrvatska, otkrile su kako mnogi kandidati za posao ne raspolažu bitnim informacijama za odabir karijere, pa griješe već pri izboru obrazovanja. Potvrđuje to istraživanje koje je na uzorku od stotinu studenata proveo CareerCentar.

Postmilenijalci upravo izlaze na tržište rada, kazao je Benić, te istaknuo da je ta generacija Z štedljiva, pametna i odrasla uz tehnologiju. Iako je riječ o kompetitivnoj generaciji, njezini pripadnici u Hrvatskoj nedovoljno poznaju vlastite talente i vještine, ali i samo tržište rada.

„Naše istraživanje otkriva da je manje od 20 posto studenata zadovoljno odabirom studija. Iako čak 94 posto studenata smatra da je savjetovanje o izboru karijere važno, 66 posto njih ga nije koristilo. Svega 26 posto studenata ima jasnu predodžbu o tome što želi raditi nakon fakulteta, a 89 posto ih smatra da nema dovoljno informacija o budućim poslodavcima. Ono što nas veseli, jest činjenica da se hrvatski studenti ne boje rada. Čak 52 posto njih već ima neko radno iskustvo“, kazao je Benić.

Andrej Hanzir, voditelj inovacija u Hrvatskom uredu za kreativnost i inovacije te osnivač LEAP Summita, najveće međunarodne konferencije za mlade u jugoistočnoj Europi, istaknuo je da su mladi otvoreni za dodatne edukacije.

Hrvatski su postmilenijalci svjesni da za uspjeh na tržištu rada nije dovoljno samo formalno obrazovanje. Spremni su na cjeloživotno obrazovanje, a posebno im je blisko ono online. Radoznali su, pa ako im željena informacija nije ponuđena, kreću u potragu za njom putem interneta”, istaknuo je Hanzir.

Prepoznajući te potrebe CareerCentar želi postati najveća baza znanja i edukativnog sadržaja vezanog uz zapošljavanje i odabir posla. CareerCentar je smješten na cloudu i moguće ga je kontinuirano usklađivati s potrebama korisnika, a tijekom 2018. godine platforma će dobiti niz novih funkcionalnosti.

Među prvim tvrtkama korisnicima platforme su i partneri projekta Heineken i Styria Group u Hrvatskoj.

Podijeli

Odgovori

Top