Pučko otvoreno učilište Petar Zrinski organizira radionicu javnog nastupa

Nećemo pogriješiti ako kažemo da je javni nastup sve: prezentacija pred punom dvoranom, sastanak uprave, pa i – roditeljski sastanak.

Po završetku radionice vaša će prezentacija biti uvjerljiva, efektna i uspješna, izgraditi ćete samopouzdanje te usvojiti tehnike, znanja i alate koje ćete moći efikasno primjenjivati u svom radu. Polaznici će uvježbati i svoj medijski nastup na TV-u i radiju.

Na ovoj radionici naučit ćete kako je trema normalna stvar s kojom se bori velika većina ljudi, kako se ona može prevladati i unatoč nje uspješno javno nastupati.

Cilj nam je da nakon ove radionice budete samouvjereniji, sretniji i svjesniji svojih govorničkih i prezentacijskih vrlina koje će te zajedno s nama potencirati i usavršiti.

Način rada

Grupna (po potrebi i pojedinačna) dinamična i praktična edukacija s vježbama te primjerima iz prakse, kroz bogata osobna iskustva predavača.

Koristeći audio i video tehnologiju tijekom seminara simuliramo različite situacije u kojima se polaznici mogu naći te dajemo konkretne upute i rješenja kriznih situacija.

Trenirajući javni nastup posebnu ćemo pozornost obratiti i na individualne potrebe polaznika.

Polaznici na kraju radionice dobivaju praktični zadatak – pripremu izlaganja u trajanju od jedne minute na zadanu, njima blisku, temu. Na temelju toga dodatno analiziramo polaznika, detektiramo eventualne poteškoće i nudimo alate i rješenja za individualna poboljšanja.

Nastavne cjeline i obuhvaćene teme

Cjeline:

  1. Prezentacijski nastup
  2. Medijski nastup
  3. Samopromocija
  4. Trema je iluzija

Obuhvaćene teme:

  • Vrste nastupa i njihove različitosti
  • Kvalitetna priprema nastupa i njen značaj
  • Metode i vrste priprema nastupa
  • Odnos pripreme i neizbježne improvizacije
  • Prepoznavanje potreba publike
  • Snalaženje u nepredvidivim situacijama
  • Što je to trema i zašto mislimo da je imamo
  • Kako prevladati tremu i zauvijek je se osloboditi
  • Kako pronaći vlastito zadovoljstvo u javnom nastupu
  • Kako dati interview
  • Kako pristupiti razgovoru za posao
  • Kako prezentirati proizvod, a kako ideju (pitch)
  • Individualni problemi, skupna rješenja
  • Upravljanje vlastitim predispozicijama
  • Ostvarivanje vlastitih potencijala u potpunosti
  • Potenciranje vlastite kvalitete i uspješno prikrivanje mana
  • Postvalorizacija javnog nastupa i izvlačenje pouka

Ishodi učenja

Nakon uspješno položenog programa polaznik će moći:

  • Upotrijebiti tehnike za trajno pobjeđivanje treme
  • Primijeniti komunikološke vještine u javnom nastupu
  • Voditi uspješno komuniciranje s javnošću i medijima
  • Samostalno organizirati medijski nastup
  • Organizirati i voditi konferencije za novinare
  • Povezati odnose usklađivanja vanjskog izgleda i uspješnog javnog nastupa
  • Izgraditi znanja i upravljati tehnikama javnog nastupa
  • Razmotriti ponašanje u kriznim i nepredvidivim situacijama

Optimalan broj polaznika: 15 polaznika po grupi

Trajanje radionice: Dva dana po četiri sata (16. i 17. svibnja 2018.)

Cijena radionice: 1.500,00 kn

O predavačima:

Kornelije Hećimović

Dugogodišnji medijski djelatnik. TV i radio voditelj (HRT, Radio 101, Soundset…), medijski edukator, sudionik i voditelj brojnih radionica i panela na temu javnog nastupa (Weekend Media Festival, Dani Komunikacija…), PR savjetnik za vladu RH…   

Petra Habdelić

Više od 15 godina televizijskog i radijskog iskustva. Radila je kao novinar, voditelj te programski direktor Prvog radija, te voditelj i autor emisija na KUPI TV i Jabuka TV.

Iza nje je više od 500 odrađenih javnih nastupa, konferencija te moderiranja okruglih stolova na hrvatskom i engleskom jeziku. Vodi treninge javnih i medijskih nastupa za tvrtke poput PokloniMe, Grad Svetu Nedelju, Plavi ured, Dare2Dream…

Podijeli

Odgovori

Top