Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Radenska u pravo vrijeme osvježila svoj portfelj

Radenska, dio grupacije Kofola ČeskoSlovensko, jedne od vodećih europskih proizvođača i distributera bezalkoholnih pića, osvježila je svoj portfelj bezalkoholnih pića novim proizvodima koji će pružiti osvježenje u predstojećim ljetnim mjesecima.

Radenska, dio grupacije Kofola ČeskoSlovensko, jedne od vodećih europskih proizvođača i distributera bezalkoholnih pića, osvježila je svoj portfelj bezalkoholnih pića novim proizvodima koji će pružiti osvježenje u predstojećim ljetnim mjesecima. Osvježenje su tako doživjeli brendovi uz koje čije su okuse odrasle mnoge generacije: Radenska je svoju paletu mineralnih voda s okusom upotpunila novom aromom limuna te redizajnirala izgled Radenske Kraljevi vrelec. Mojito lubenica novi je Voćkov okus dok je Pepsi bez šećera novitet u kategoriji proizvoda bez šecera koji mijenja dosadašnji Pepsi light, kako novom recepturom, tako i luksuznijim izgledom limenke. Istinsku promjenu doživjela je i  legendarna Nara u novom modernijem ruhu, ali jedinstvenog okusa uz koji su odrasle mnoge generacije.Više infromacija potražite na www.radenska.hr.

Radenska 3 srca

Legendarni brend s 3 srca ulazi u sezonu 2017. jači nego ikad, pa se Radenska vratila prepoznatljivoj zelenoj ambalaži uz aktualnu marketinšku kampanju koja će zasigurno osvojiti srca potrošača te dobila pojačanje u vidu mineralnih voda s okusom. Postojećim okusima maline i naranče, pridružen je i osvježavajući okus limuna. Radenska mineralne vode s okusom dobivaju se iz prirodne gazirane mineralne vode Radenska i prirodne arome voća. Slatkoća proizvoda je punog i voćnog okusa, a istodobno lagan i niske energetske vrijednosti.

Voćko: novi okus za osvježenje cijele obitelji

Malo je brendova na tržištu koji se poput Voćka mogu ponositi s više od 25 godina staža na poziciji omiljenog slatkog osvježenja cijele obitelji. Voćko sirupi su prepoznatljivi po elegantnoj, staklenoj boci s jedinstvenim zatvaračem koji garantira da će sirup u obiteljskom 0,75 litarskom pakiranju dugo zadržati svoj puni, pravi voćni okus. Korištenje najkvalitetnijih prirodnih sirovina osnova su proizvodnje Voćko voćnih sirupa koji ne sadrže konzervanse te se tako uklapaju u svjetske trendove industrije bezalkoholnih napitaka. Novi Voćko sirup mojito-lubenica samim imenom otkriva da je zamišljen kao pravo ljetno osvježenje, a osim vrhunskih sastojaka i okusa, dodatna prednost Voćko sirupa je ekonomičnost, budući da se od jedne litre sirupa može dobiti čak 9 litara napitka koji će pružiti osvježenje cijeloj obitelji.

Nara: proslava 50. rođendana u novom ruhu

Nara je legendarno piće uz koje su odrasle mnoge generacije rođene nakon 1967. godine. Radenska s Narom ima velike planove, a prvi potez u udisanju novog života u jedan od najdugovječnijih domaćih brendova je redizajn ambalaže i kampanja s kojom planiraju vratiti stare i osvojiti nove potrošače.

Novi Pepsi: odličan okus bez šećera

Pepsi bez šećera zamijenit će dosadašnji Pepsi Light. Poboljšana receptura nudi bolji, smjeliji okus koji je postignut bez korištenja šećera, čime se prate svjetski trendovi u industriji bezalkoholnih pića. Kako bi se dodatno istaknuo, smjeli okus zaslužuje i smjelu, luksuznu limenku koja Vas neće ostaviti ravnodušnima


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.