Redok postao Omnizon Networks

Iako se razvoj našeg gospodarstva većinom temelji na turističkoj ponudi, Hrvatska bi uskoro mogla biti prepoznata kao vodeći izvoznik IT usluga. Prema istraživanjima, mnogobrojne IT tvrtke bilježe značajan probitak na zapadno tržište.

Redok, jedan od vodećih posrednika u razmjeni elektroničkih dokumenata u jugoistočnoj Europi, želio je proširiti svoje poslovanje na zapadno tržište pa je u ostvarenju svog cilja posegnuo za boljom definicijom svog branda.

Na rebrandingu Redoka radio je tim nagrađivanih branding stručnjaka iz agencije Fabular, koji već neko vrijeme intenzivno rade na rebrandingu mnogih hrvatskih IT tvrtki.

„Razvojem IT sektora, a s ciljem širenja na strano tržište, IT-evci postaju svjesniji važnosti komunikacije s ciljanom skupinom te samog brandinga. Nekada se brandingom smatrao samo dizajn, a sada je jasnije kako branding i rebranding podrazumijevaju stvaranje strategije te novog, ojačanog značenja nekog proizvoda ili usluge kod korisnika. Jasnoća poruke te konkretan opis ponude ključne su stavke za uspješno poslovanje.“ – navodi Anja Bauer Minkara, direktorica Fabulara.

Tijekom godina Redok je razvio jedno od najboljih EDI (electronic document interchange) softverskih rješenja, no imidž tvrtke nije bio dovoljno snažan i relevantan. Vizualni identitet izgledao je zastarjelo, dok je ime branda Redok ponajprije bilo nejasno ciljnoj skupini.

Kako navode iz Fabulara, nova brand strategija inspirirana je osobnošću CEO-a tvrtke, koji je zbog svog stava “ništa nije nemoguće“ (nothing is impossible) uspješno završio Ironman, jednu od zahtjevnijih triatlon utrka.

„Pozicioniranje branda bazira se na stvaranju osjećaja snage, svemoći (lat. omnipotens) i bivanja “u zoni”, pa je tako nastao naziv Omnizon Networks, potpisan sloganom “Mission possible”. Brand obećava da će uštedjeti vrijeme i novac te  da će učiniti svaku tvrtku i njene zaposlenike produktivnijim. Omnizon Networks pretvara nemoguće u moguće.“ – dodala je Bauer Minkara.

Za novi vizualni identitet zadužena je art direktorica Maja Bagić Barić. Kako bi što jasnije komunicirao ključne atribute branda – brzinu i jednostavnost – Barić Begić kreirala je minimalistički logotip Omnizon Networksa. Logotip se sastoji od tipografskog rješenja u kojem su dijelovi slova izdvojeni iz strukture te su prikazani u drugoj boji čime se postiglo efekt isprekidane linije koja asocira na brzinu i kretanje.

Podijeli

Odgovori

Top