Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Sastanak – nužno zlo ili vrijeme za kolektiv

Gotovo 60% svog vremena provodimo na nekoj vrsti sastanka. Oni mogu pomoći da se riješi problem no, prije no što ga organizirate, upitajte se je li on stvarno potreban.

Uspješan sastanak znači korak bliže cilju

Bilo vašem osobnom ili onom cijele organizacije. Zato, prije no što okupite ljude, dajte im jasno do znanja koja je svrha sastanka i o čemu će biti riječ. Sastavite dnevni red i odredite prioritete po kojima ćete voditi sastanak. Ako postoje neaktivni članovi kolektiva, nemojte ih prozivati, već ih na pristojan način potaknite da se uključe u razgovor. Vođenje sastanka je vještina je koju treba naučiti, a s godinama i usavršiti.

Kako iz sastanka izvući ono najbolje?

Napravite SWOT analizu; prvo odredite snage i slabosti, te prilike i prijetnje koje će vam poslužiti kao niti vodilje. Čvrsto utvrdite dnevni red i trajanje, i pazite da nijedna točka dnevnog reda ne prelazi deset minuta. Zadužite nekoga da zapisuje glavne točke sa sastanka. Ako je predviđeno da traje dugo, svakako ga podijelite na cjeline i odredite vrijeme za pauze.

Pričajte, ali i postavljajte pitanja

Za vrijeme sastanka važno je komunicirati, ne samo kako bismo nešto razjasnili, već i kako bismo pomogli drugima da da preispitaju naše mišljenje ili stvari sagledali iz nekog novog kuta. Za vrijeme sastanka postavljajte pitanja kojima doista tražite neku informaciju i potičete sudionike na komunikaciju. Neka sva pitanja budu kratka i jasna.

Ako ste zadali zadatke koje vaši kolege trebaju odraditi do idućeg sastanka, pobrinite se da imate kontrolu nad time. Ako vam to oduzima previše vremena, imenujte nekoga tko će to odraditi za vas. Sve rokove, usmjerenja te kratak pregled sastanka pošaljite svima, i ne zaboravite – zahvaliti na trudu. Sastanci se ne moraju nužno pretvoriti u nešto naporno i kontraproduktivno. Održavajte ih kada treba, planirajte pomno i pobrinite da rezultat bude olakšavanje, a ne otežavanje posla svima u kolektivu.

Autor.PH

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.