Savjetnik za sve zaposlene u uredima

papiri

U moru papira, pronašli smo jedan „savjetnik“ iz davne 2005. godine i slatko smo se nasmijali.

Idemo vidjeti koliko je primjenjivo u današnjoj praksi!

1. Nikada ne izlazite iz ureda bez papira u ruci.

Prvi savjet za sve one koji rade u uredu, svi koji nose papire izgledaju kao zaposleni, na putu na važan sastanak. Ljudi s praznim rukama izgledaju kao da idu u kantinu ili zapaliti cigaretu. Osim toga, potrudite se nositi što više papira doma, da ostavite dojam da čak i tamo radite.

Mogli bismo dodati- ne puštajte smartphone iz ruku!

2. Kompjuteri osiguravaju izgled zauzetosti.

Ako se koristite kompjuterom, onome koji gleda sa strane izgledat će kao da radite. Vi možete čitati svoju poštu, biti na chatu ili igrati pasijans. Ako vas za tim poslom zatekne vaš šef, objasnite mu da usvajate nove programe i šparate novac kompanije za tečajeve.

Tko se danas ne koristi kompjuterom u uredu?

3. Gužva na stolu.

Samo oni iz uprave mogu imati čiste stolove. Za sve ostale to je znak da ništa ne rade. Rasporedite hrpe dokumenata po cijelom stolu. Prošlogodišnji dokumenti sa strane izgledaju isto kao i ovogodišnji – jedino što je važno je količina. Što više dokumenata raspodijelite po hrpama. Ako nekoga čekate, stavite njegov dokument u sredinu hrpe, i nađite ga tamo kad se taj čovjek pojavi.

Problematično je propagiranje bespapirnog poslovanja. A mailovi? To nas može vratiti na točku dva- samo recite da čitate mailove.

4. Automatska sekretarica.

Nikad se ne javljajte na telefon ako imate sekretaricu. Ljudi ne zovu da vas pitaju kako ste – zovu da bi vas prisilili da nešto radite. Tako to neće ići. Ponekad preslušajte poruke, i ako vam je netko ostavio poruku s mogućim poslom – nazovite ga u vrijeme pauze kada ga sigurno nema na mjestu i ostavite mu poruku na sekretarici.

Hm… Ovo je bilo pisano prije doba Vibera, WhatsApp-a ….

5. Izgledajte ljutito.

Uvijek se trudite izgledati ljutito – to kod šefa ostavlja dojam da imate previše posla.

6. S posla odlazite kasno.

Uvijek se trudite odlaziti kasnije, pogotovo kada je vaš šef još uvijek na poslu. Za to vrijeme možete rješavati križaljke ili čitati novine za što niste imali priliku. Kad idete doma, obavezno prođite pored šefovog ureda. Šaljite mu poruke za vrijeme neradnog vremena (22.10, 07.05) kao i za vrijeme blagdana i praznika.

Pa dobro, danas se to podrazumijeva. I tako ste dobili službeni smartphone kako biste bili dostupni, zar ne?

7. Dopunite svoj rječnik.

Čitajte više kompjuterskih novina i izaberite nepoznate riječi. Slobodno ih upotrebljavajte u razgovoru s nadređenima: on nije dužan da vas razumije.

Nismo baš sigurni da bi ovo „upalilo“.

8. Imajte 2 sakoa.

Ako radite u velikom uredu, uvijek ostavljajte rezervni sako na stolici. To izgleda kao da ste negdje otišli nakratko. Drugi sako oblačite kada šećete ili obavljate svoje stvari u radno vrijeme.

I? Što kažete na savjetnik iz davne 2005.?

Podijeli

Odgovori

Top