Stabilan rast Kofole

Unatoč uspjehu, ukupni prihodi od prodaje smanjeni su za 1,3 % od početka godine. Dosad Kofola pokazuje operativnu dobit (EBITDA) manju za 17,1 %. Kao i u prethodnim kvartalima ove godine, pad poslovnih rezultata uzrokovala je Kofolina bitka za višim maržama na poljskom tržištu i višom cijenom šećera.

Daniel Buryš, financijski direktor grupacije Kofola, ovako komentira poslovne rezultate: “Ukupni prihodi od prodaje u odnosu na prethodnu godinu, isključujući poljsko tržište, porasli su za 8,4 %. Vrlo smo zadovoljni jadranskom regijom, gdje imamo velike koristi od uspješnih akvizicija u Sloveniji i Hrvatskoj. Dugoročno smo uspješni na tržištima Češke i Slovačke, koja čine dvije trećine dobiti naše grupacije. U Poljskoj ulažemo u vlastite robne marke kako bismo sve manje ovisili o privatnim markama. Počinje božićno razdoblje, koje je za nas među najuspješnijima u godini, zahvaljujući strukturi našeg portfelja. Pozitivan učinak Božića najprimjetniji je po prodaji tradicionalnih sokova Kofola i juiceva Happy Day”.

 

 

 

 

 

Na češkom i slovačkom tržištu, tvrtka je doživjela uspjeh ponajviše zahvaljujući markama Rajec, Rauch i Vinea. UGO, marka barova sa svježim sokovima i salatama (Freshbar i Salaterie), također je  ispunila očekivanja. Zahvaljujući osamdeset i dvjema podružnicama, UGO je povećao prodaju za više od trećine. Penetracija na domaće tržište je zadovoljila pa će se UGO sada usredotočiti na ostvarivanje planirane profitabilnosti.

Na poljskom tržištu, Kofola je postigla dogovor s vlasnikom napitaka Nestea, tvrtkom Nestlé S.A. Grupacija Kofola ekskluzivno će opskrbljivati poljsko tržište ovim pićima, počevši od 2018. godine

Podijeli

Odgovori

Top