Erasmus+ projekt pod nazivom Harmonizacija i implementacija EU Direktiva u području društveno odgovornog poslovanja – Hi4CSR traje od listopada 2016. do travnja 2018. godine. Radi se o transeuropskoj suradnji osam organizacija: uz koordinatora RRiF-plus d.o.o. (Hrvatska), u projektu sudjeluju i ABIS – The Academy of Business in Society (Belgija), Ekvilib Institut (Slovenija), Global Impact Grid (Njemačka), Institut za društveno odgovorno poslovanje (Hrvatska), LUM Sveučilište (Italija), Pontis Foundation (Slovačka) i Bridging to the Future (Ujedinjeno Kraljevstvo).
Primarni ciljevi projekta su obrazovanje odraslih, razmjena primjera dobre prakse i razvoj prvog DOP Vodiča koji će pokriti teme u rasponu od nefinancijskog izvještavanja, eko-oznaka, zakona o doniranju hrane i zapošljavanja osoba s invaliditetom do poticanja obrade korištenih materijala.
U ožujku su projektni partneri po posljednji put objavljivali članke na Hi4CSR blogu, a istražili su što je novo u svijetu društveno odgovornog poslovanja i održivosti te koji je globalni utjecaj DOP politika i strategija. Ove i brojne druge članke možete naći na blogu projekta:
- Što je novo u svijetu društveno odgovornog poslovanja?
- Barilla kreće u osvajanje tržišta organske hrane
- Volkswagen kao primjer uspješne DOP strategije
- Utjecaj globalnih DOP strategija
- Jesmo li spremni za Opću uredbu o zaštiti podataka (GDPR)?
- Kakva je budućnost dizelskih automobila?
- Kako Slovačka ostvaruje UN-ove Ciljeve održivog razvoja?
- EU plan za kružnu ekonomiju uvodi prvu europsku strategiju o plastici
- Znači li kružna ekonomija kraj za odlagališta otpada u EU?
- Ujedinjeno Kraljevstvo uvodi kazne za plastične čaše za jednokratnu upotrebu
- Maribor je Europska prijestolnica društvene ekonomije u 2018. godini
Završna aktivnost u projektu održat će se 26. ožujka 2018. godine u Zagrebu, kada će se predstaviti rezultati projekta, uključujući i tiskano izdanje DOP Vodiča.
Dodatne informacije o projektu možete pronaći na web stranici www.hi4csr.com, pisati konzorciju na [email protected], ili se povezati putem društvenih mreža: Facebooka, Twittera, LinkedIna ili YouTube kanala.