Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Financije

Što potrošači misle i žele kad je riječ o tehnologiji u plaćanjima

Digitalni novčanici dobivaju na važnosti u razgovorima ljudi diljem svijeta te dominiraju raspravom o novim načinima plaćanja kao tema 75% razgovora na društvenim mrežama uključenih u istraživanje kompanije Mastercard o digitalnim plaćanjima Digital Payments Study. Istovremeno, potrošači pokazuju povećano zanimanje za primjenu novih tehnologija koje će kupnju učiniti bržom, jednostavnijom i sigurnijom, a tema virtualne stvarnosti generira najviše pozitivnog sentimenta.

U okviru svog petog izdanja, Digital Payments Study – razvijen u partnerstvu s tvrtkama PRIME Research i Synthesio – pratio je 3,5 milijuna postova objavljenih 2016. godine diljem svijeta na društvenim mrežama među kojima su i Twitter, Facebook, Instagram te Weibo.

„Tehnologija stvara mogućnost i otvara potencijal svakodnevice s manje gotovine“, rekla je Marcy Cohen, potpredsjednica digitalnih komunikacija u kompaniji Mastercard. „Ovogodišnja studija zabilježila je promjenu u razini zanimanja za nove načine kupnje i plaćanja koji bi se prije samo nekoliko godina činili gotovo nevjerojatnima.“

Prihvaćamo nove tehnologije

Rast prihvaćenosti digitalnih novčanika u trgovinama, online i u okviru aplikacija, generirao je više od 2 milijuna spominjanja digitalnih novčanika na društvenim mrežama. Većina razgovora se odvila na Twitteru (84%), a osim plaćanja, potrošači se vesele dodatnim funkcionalnostima kao što su pohrana kartica vjernosti i podrška za plaćanje u sustavima javnog prijevoza.

Nove tehnologije kao što su umjetna inteligencija i pametni asistenti u domu su također na popisu najpopularnijih tema kad je riječ o plaćanju u 2016. Ovi novi načini plaćanja izazvali su posebno jak interes potrošača u posljednjem kvartalu 2016., a raspravljalo se o načinima kupnje preko novijih, pametnijih uređaja.

  • U pokretu – nosivi tehnološki dodaci predvode u raspravi o novim tehnologijama, a najviše se razgovaralo o najavama partnerstava proizvođača ovih dodataka i kompanija u industriji plaćanja. U Aziji su, primjerice, potrošači dijelili nagađanja o integraciji mobilnog novčanika u nosive dodatke.
  • Na usluzi – pametni asistenti, virtualna stvarnost i umjetna inteligencija također su izazvali zanimanje među potrošačima kad je riječ o novim tehnologijama plaćanja. Potrošači u Sjevernoj Americi su pokazali povećan interes za jednostavnost slanja i primanja mobilnih uplata jednim komentarom upućenim pametnom asistentu.
  • Povezivanje uređaja – internet stvari bio je popularna tema u većini razgovora u Sjevernoj Americi (44%) i Europi (34%), a rasprava je bila usredotočena na to da se koncept „internet stvari“ pretvara u „internet plaćanja“ gdje će plaćanja biti moguće izvršavati preko bilo kojeg povezanog uređaja.

Sigurnost danas i sutra

U razgovorima se neprestano ponavljalo da će uspjeh novih tehnologija i novih načina plaćanja ovisiti o sigurnosti i zaštiti koja nadmašuje razinu dostupnu danas. Gotovo polovica potrošača (43%) izrazila je interes za biometriju i druge forme autentikacije koje će osigurati povećanu sigurnost, smanjiti prevare i omogućiti odmak od tradicionalnih lozinki.

  • Popularnost biometrijske autentikacije – razvoj u segmentu prepoznavanja lica i otisaka prstiju te autentikacije dodirom tema je 51% razgovora o biometriji/autentikaciji. Razgovori o ovoj temi bili su mahom pozitivni.
  • Aplikacije za prepoznavanje lica – razgovori o prepoznavanju lica bili su usredotočeni na aplikaciju Mastercard Identity Check Mobile, Googleovu aplikaciju Hands Free i Snapchatov patent za uključivanje platforme za plaćanje u usluge u stvarnom vremenu.
  • Zbogom lozinkama – potrošači su se žalili na unošenje, zaboravljanje i resetiranje lozinki te izražavali interes za zamjenu lozinki jednostavnijom, poboljšanom autentikacijom.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.