Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Street scena je važan turistički segment

Smatramo da je street scena isto tako važan turistički segment i jednostavno smo poželjeli i mi doprinijeti da naš grad postane prepoznatljiv i po njoj.

Bliži se Advent u Zagrebu. Grad će sljedećih mjesec dana biti ispunjen mirisima i okusima Božića. Rakije, kuhano vino, kobasice… Odlučili smo razgovarati s Romanom Pokosom, direktorom kreativne agencije Kokoš ili jaje, tvorcem zanimljivih događanja na zagrebačkoj sceni.

Ravno ćemo u glavu! Kako ste došli na ideju za za Fuliranje i Zagreb Burger Festival?

U Zagrebu se započelo s organizacijom adventskih događanja prije sedam godina. Pratili smo tada prvo događanje na Zrinjevcu, kao i sve evente koji su se općenito organizirali u našem gradu. Željeli smo organizirati nešto drugačije jer sve postojeće bilo je jako slično. Puno smo putovali, vidjeli kako se u svijetu razvija ulična scena i prepoznali brojne mogućnosti. Isto tako primijetili smo koliko je ta scena omiljena među urbanom populacijom, kojoj se i mi obraćamo.

Smatramo da je street scena isto tako važan turistički segment i jednostavno smo poželjeli i mi doprinijeti da naš grad postane prepoznatljiv i po njoj. Drugi novi element je street food i u tom dijelu smo napravili iskorak. Naime doveli smo na naša događanja poznate restorane koji su po prvi put ponudili nešto izvan svoje ponude, zapravo prilagodili je street foodu što se pokazalo kao odličan potez kojeg posjetitelji jako vole. Na ovaj način svi dobivaju priliku probati specijalitete cijenjenih restorana što nas jako veseli.

Zagreb je milijunski grad i ima dovoljno mjesta za različite sadržaje. Fuliranje je zapravo uz Zrinjevac najdugovječniji event, jer ove godine ga pripremamo već šesti put. Od prve godine radili smo tematska događanja i virtualno smo obišli skoro cijeli Svijet. Bio je to povratak u 30-e našega grada, gastro specijaliteti iz cijelog svijeta, Chef’s street prošle godine uz Disco ulicu, zlatno doba Hollywooda, a ove godine naša je tema: Life is a Circus.

Adventsko doba je vrijeme veselja, slavlja, zabave i opuštanja i naša je želja posjetiteljima pružiti dobru zabavu u nadi da će, barem na kratko osloboditi dijete u sebi i uživati u sadržajima od kojih su neka obilježila njihovo djetinjstvo. Ponudit ćemo neobičnu i kreativnu gastro ponudu najboljih zagrebačkih, no i morskih restorana, odličan glazbeni program urbanih bendova i DJ’a, poseban dječji program, svakodnevno večernje klauniranje i još mnogo toga.

Roman Pokos

S druge strane, ideja za Zagreb Burger Festival rodila se prošle godine, isto kao rezultat inozemnih iskustava. Kao što sam već rekao, street food je u velikom porastu zbog načina života, no i tu smo krenuli korak dalje. Prošle godine smo predstavili najbolje od najboljih grill majstora iz Zagreba, a ove godine s nama su bili i najbolji grill chefovi iz Pule, Fažane, Dubrovnika i Splita što se pokazalo odličnim. Naš je cilj ponuditi hamburgere kao kvalitetan gourmet street food i „uklonili“ nekadašnje mišljenje da je to nekvalitetan fast food.  Interes je bio ogroman, u desetak dana, iako je ovo zapravo bilo tek drugo izdanje Festivala, posjetilo nas je 170.000 ljudi i uživalo u burgerima. Sljedeće godine pozvat ćemo i regionalne restorane i grill barove i već se tome veselimo.

Kakvo je Vaše iskustvo s ishodovanjem potrebnih dozvola?

Budući da se već desetak godina bavimo organiziranjem gastrotainment događanja stekli smo poprilično iskustvo i s prikupljanjem potrebne dokumentacije. Kad osmislimo projekt predstavimo ga prvo Turističkog zajednici Zagreba, jer naš projekt treba prije svega zadovoljavati potrebe grada. Do sada su im se uvijek svidjele naše kreativne ideje i dobili bismo njihovu podršku. Svaki projekt radimo s njima u suradnji i oni su naši partneri. Nakon toga se obraćamo Gradu, šaljemo im dobivenu potvrdu TZ-a na temelju koje nam izdaju odobrenje za održavanje manifestacije. Ta procedura traje od 30 do 60 dana i zato je važno sve dobro isplanirati i na vrijeme krenuti s pripremama.

Neki novi planovi?

Trenutno smo uronjeni u priču Fuliranja jer je organizacija prilično zahtjevna. Radi se o više od 30 izlagača, trajanju od tridesetak dana i svakodnevnom višesatnom glazbenom i zabavnom programu. Osim nove lokacije mnogo je toga novoga. Uložili smo velika sredstva u opremanje lokacije, kao i u izgradnju novih kućica koje će vjerujemo, isto tako privlačiti pažnju posjetitelja i po svom izgledu se izdvajati od ostalih u gradu. Stižu nam najmoprimci s originalnom ponudom jela i vjerujemo da će mnogi s veseljem zafulirati s nama.

Već aktivno razvijamo Zagreb Burger Festival za 2018. godinu, puno je planova, no za sada još ne bismo o njima, barem dok naše želje ne postanu realnost.


Napisao

Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, desetak godina je radila u građevinskom i sektoru energetike. Danas je vlasnica i urednica četiri portala. Bavi se i društveno odgovornim poslovanjem te je članica udruge Mogu sve čiji je cilj promicanje i inkluzija osoba s invaliditetom u društvo.

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.