U tijeku je natječaj organizacije Superbrands Hrvatska za najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi. Podsjećamo, tijekom FUL KULTURNO punkta na Interliberu, Superbrands Hrvatska objavio je natječaj te tako otvorio prijave koje službeno traju do 1. travnja 2018.
FUL KULTURNO projekt, održan tijekom prošlogodišnjeg Interlibera, iznjedrio je poseban natječaj čija je svrha promocija pisane riječi. Cjelokupni je program nastao pod okriljem stručnog magazina Brend kultura, podržanog od organizacije Superbrands Hrvatska. Natječaj nagrađuje najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi, a pritom se odnosi na kulturu pisane riječi. Prijaviti se putem online obrasca mogu: promocije, predstavljanja, festivali, izdvojena događanja – prilike već održanih događaja u kojima postoji otvoren prostor za povećanje aktivnosti brendiranja.
Prijave su otvorene do 1. travnja 2018. Važan je preduvjet pritom budžetni prag do 30.000,00 kuna uložen u organizaciju i provedbu prijavljenog projekta. Nakon izglasavanja stručnog žirija, natječaj će iznjedriti 5 finalista i pobjednika koji zaslužuje statuu FUL KULTURNO i nagradu od 10.000,00 kuna.
Ocjenjivat će se i inovativnost i originalnost
Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija naglasila je na FUL KULTURNO programu: „Kultura je sama po sebi brend jer budi emociju“ na što se nadovezala Sandra Pocrnić Mlakar, urednica, novinarka i vlasnica izdavačke kuće Beletra, i rekla kako je ideja projekta ono što nosi niskobudžetni događaj, te da on, prema njenom mišljenju, mora biti i društveno odgovoran. Lea Brezar dodala je da će se ocjenjivati i inovativnost i originalnost te da žele da im se jave oni koji će nagradu investirati u taj projekt. Osim financijske potpore, nagrađeni će događaj dobiti i publicitet putem Superbrands kanala; magazina Brend kultura, društvenih mreža i promotivnog eventa.
Osim spomenutih, članice žirija su Sanja Rocco, voditeljica studija Menadžment i produkcija u kulturi (VPŠZ), Romana Lekić, pomoćnica dekana Visoke škole za komunikacijski i turistički menadžment „Edward Bernays“ i Alis Marić, blogerica i influenserica.
“U struci je poznata stvar da brendirati možete bilo koji proizvod pa čak i s malim budžetom. Novo vrijeme nosi nove trendove, a time se smanjuju i troškovi ulaganja u oglašavanje. Otvoreni su novi kanali komunikacije – društvene mreže koje omogućavaju da u kratko vrijeme dođete do značajnog broja posjetitelja ili kupaca usluga, a dobre priče iz kulturne književne scene lako pokrenu emocije tržišta. Superbrands Hrvatska, nezavisni autoritet za brending ovim iskorakom u kulturu pokazuje kako je vrijeme da se i manjim igračima omogući veliki prostor pa tako ova nagrada znači priznanje struke s obzirom na kriterije u brendiranju koja ona postavlja.” – istaknula je Lea Brezar.
Sve informacije o natječaju i projektu FUL KULTURNO dostupne su na www.fulkulturno.com, a dodatne upite o natječaju moguće je poslati na [email protected].