Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Svi na WINETWORKING!

U četvrtak, 31.03. u 17.30h u Swanky Monkey Gardenu (Ilica 50, Zagreb) kreće prva WINETWORKING radionica u režiji Vinoljubaca. Što je to Winetworking, pitate se – hibridni križanac vinskog afterpartyja i networking eventa koji garantira ugodno druženje i učenje kroz zabavu.

Vinska kultura važan je segment poslovne kulture. Pogotovo ukoliko ste mladi poduzetnik u zemlji bogate vinske baštine – kao što je Hrvatska! Vođena upravo ovom idejom, udruga VINOLJUPCI kreirala je jedinstveni edukacijski koncept WINETWORKING koji spaja vinsku kulturu i aktualne društvene teme. Ciklus od ukupno šest radionica, od kojih je prva na rasporedu u četvrtak, 31.03. s početkom u 17.30h, namjenjen je mladim poduzetnicima, freelancerima, poslovnim kreativcima, svima onima koji tek planiraju pokrenuti vlastiti posao te – naravno – svim vinoljupcima! Radionice se održavaju u centru Zagreba, točnije u Swanky Monkey Gardenu na adresi Ilica 50 (u dvorištu).

Winetworking u fokus stavlja uspješne poduzetničke priče, projekte i inicijative. Nositelji tih priča – i sami mladi poduzetnici ili freelanceri – svojim su primjerima dokazali da itekako postoje svjetle točke u segmentu hrvatskog malog i mikro poduzetništva. Ono što im je svima zajedničko – neovisno o poslu kojim se bave – jest da se svakodnevno usavršavaju, educiraju i usmjeravaju svoju energiju na dostižne ciljeve, radije nego na poteškoće i probleme koje im servira poduzetnička svakodnevica. Njihove su životne i poduzetničke priče uistinu inspirativne, ali i praktično-korisne za sve one koji su zapeli na putu ostvarenja svojih poduzetničkih snova i povjerovali da se – ne isplati!

Poznati hrvatski novinar, blogger, gastropisac i radijski voditelj 101-ce, Domagoj Jakopović Ribafish prvi je predavač ciklusa, koji će Winetworking započeti interaktivnim predavanjem na temu: „Hedonizam ili kako užitak pretvoriti u posao“. Uz Ribafisha, tu su Goran Kelečić s temom „Mekane vještine za čvrsto poslovanje“; Borna Šercar & Boris Bare koji će nam otkriti tajnu kako „(Pre)živjeti od umjetnosti“; Darko Kontin koji će nam dešifrirati formulu kako „Uspjeti prije 30-te“; poznate hrvatske dizajnerice Kristina Volf & Izvorka Jurić koje će kroz temu „Design Or Not To Design“ objasniti što sve dizajn može učiniti za neki proizvod ili uslugu; te na kraju Vanja Bertalan koji će pokušati predvidjeti „Budućnost weba ili Kuda idu divlje svinje?“.

Vino čini pozadinsku kulisu ovog događanja, no upravo je jedinstveni spoj vinske kulture i društvenih tema ono što Winetworking razlikuje od uobičajenog networking događanja. Naime, gosti-vinari koji sudjeluju u projektu, također su primjeri sjajnih poduzetničkih priča. Njihovo djelovanje nema samo za cilj ostvaranje osobne koristi, odnosno zarade – mladi hrvatski vinari najvažniji su čuvari hrvatske vinske i kulturne baštine, nezaobilazna komponenta turističkog razvoja naše zemlje, pa čak i kreatori snažnih novih trendova u segmentu vinskog turizma. Jedan od najboljih primjera navedenog je „revival“ autohtonih hrvatskih vinskih sorti i njihova afirmacija na domaćoj i međunarodnoj vinskoj sceni.

Kroz šest radionica Winetworkinga, posjetitelji će imati priliku proći mini-vinsku edukaciju u kojoj će naučiti ponešto o hrvatskim pjenušcima, o tipičnim bijelim i crnim sortama kotinentalne Hrvatske, o rose vinima, o slatkim vinima i predikatima te saznati koliko ih ima i koje su hrvatske autohtone sorte. Sve to, naravno, uz degustaciju i edukaciju iz prve ruke – od samih vinara.

Pozivamo i vas da svojim prisustvom upletete nit u ovu mladu vinsko-poslovnu mrežu te da se pritom dobro zabavite, educirate i inspirirate. Za dodatne informacije posjetite www.vinoljupci.com.hr  ili www.facebook.com/vinoljupci.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.