Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

The Coca-Cola Company mijenja pristup upravljanju ambalažom

Tvrtka The Coca-Cola Company najavila je kako namjerava iz temelja promijeniti svoj pristup upravljanju ambalažom.

Tvrtka The Coca-Cola Company najavila je kako namjerava iz temelja promijeniti svoj pristup upravljanju ambalažom. Tvrtka si je zadala cilj da će do 2030. pridonijeti prikupljanju i recikliranju ukupne količine ambalaže koju stavlja na tržište.

Ovaj cilj je bitan dio tvrtkine nove vizije za svijet bez otpada (World Without Waste), koju Coca-Colin sustav namjerava ostvariti znatnim višegodišnjim ulaganjem u poboljšanje ambalaže svojih proizvoda kako bi u potpunosti bila pogodna za recikliranje. Ambalaža prehrambenih  proizvoda i napitaka važan je dio svakodnevnog suvremenog života, ali mnogo toga je još potrebno učiniti za smanjenje ambalažnoga otpada u cijelome svijetu.

World Without Waste

„Otpadna ambalaža je svjetski problem, a naša je odgovornost i odgovornost svih tvrtki da pomognemo u njegovu rješavanju“, istaknuo je James Quincey, predsjednik i glavni izvršni direktor tvrtke The Coca-Cola Company. „U skladu s našom vizijom za svijet bez otpada ulagat ćemo u poboljšanje sastava ambalaže koju koristimo, a time i u naš planet, kako bismo pridonijeli  rješavanju ovog problema.“

U tome će smjeru tvrtka The Coca-Cola Company i njezini partneri poduzeti sljedeće korake:

  • Ulaganje u planet: Za svaku bočicu ili limenku koju  proda bilo gdje u svijetu, Coca-Cola namjerava do 2030. pomoći prikupiti istu količinu prazne ambalaže s tržišta. Tvrtka će također uložiti  sredstva i znanje kako bi pomogla ljudima u prikupljanju prazne ambalaže s tržišta te ih potakla na recikliranje. Podržat ćemo prikupljanje otpadne ambalaže iz drugih industrija uključujući bočice i limenke drugih proizvođača. Osim toga, tvrtka će surađivati s lokalnim zajednicama, partnerima iz industrije, kupcima i potrošačima kako bi pomogla u rješavanju problema kao što su ambalažni otpad u okolišu i morima.
  • Ulaganje u ambalažu: Kako bi ostvarila taj cilj, tvrtka The Coca-Cola Company će nastaviti poboljšavati ambalažu svojih proizvoda kako bi se sva  ambalaža koju koristi mogla u potpunosti reciklirati. Tvrtka stoga radi na izradi kvalitetnijih pakiranja, bilo povećavanjem udjela recikliranog materijala, bilo razvijanjem bočica na biljnoj bazi i smanjivanjem količine plastike u svim pakiranjima. Do 2030. tvrtka namjerava koristiti boce koje sadrže 50 posto recikliranog materijala. Cilj je postaviti novu svjetsku normu za ambalažu za napitke. Trenutačno se  većina tvrtkine ambalaže može reciklirati.

Tri obveze Coca-Cola HBC

Tvrtka Coca-Cola HBC kao ovlašteni punioničar, kao i njezina podružnica u Hrvatskoj, Coca-Cola HBC Hrvatska, već niz godina blisko surađuje s tvrtkom The Coca-Cola Company u pogledu ambalaže jer održiva ambalaža ima ključnu ulogu u njezinu održivome poslovanju. U skladu su s tim 2016. iznesene su tri obveze koje Coca-Cola HBC namjerava ispuniti do 2020. te usporedno surađivati s tvrtkom The Coca-Cola Company na ostvarivanju najavljenih ciljeva. Obaveze Coca-Cole HBC do 2020. glase:

  • da će reciklirati 40 posto ukupne ambalaže koju stavi na tržište
  • smanjit će količinu ambalaže koju koristi za 25 posto po litri proizvedenoga pića
  • plastična ambalaža koju koristimo sadržavat će 20 posto recikliranog materijala i/ili plastike iz obnovljivih materijala.

Svijet bez otpada važan je dio Coca-Colinih napora da osigura održivo poslovanje u svim područjima okoliša na koje utječe svojim poslovanjem. To nam je već uspjelo s vodom jer smo svojim projektima u svijetu uspjeli nadoknaditi stopostotne količine vode koje tvrtka upotrebljava u svojim proizvodima. Tvrtka je u 2015. godini dostigla svoje ciljeve o obnovi zaliha vode, odnosno obnovila je i vratila zajednicama onu količinu vode koju koristi u proizvodnji svojih pića pet godina prije nego što je bilo planirano i premašila ih.

Hrvatska je tome pridonijela kroz projekte obnove močvarnih područja u Kopačkom ritu u suradnji s WWF Adria te ostalim partnerima, ali i značajnim smanjenjem potrošnje vode u proizvodnom procesu iz godine u godinu.

Ti su napori dio tvrtkine šire strategije za odgovoran rast koji uključuje preobrazbu u proizvođača različitih kategorija bezalkoholnih pića.

„Boce i limenke ne bi smjele štetiti našemu planetu. Osim toga, svijet  bez otpada je moguć“, dodao je James Quincey, predsjednik i glavni izvršni direktor tvrtke The Coca-Cola Company.  „Tvrtke poput naše moraju biti predvodnicama. Potrošačima diljem svijeta je stalo do našeg planeta te očekuju od tvrtki da nešto poduzmu. To je upravo ono što ćemo mi učiniti, a pozivamo i ostale da nam se pridruže na tome važnom putovanju.“


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.