Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Tko prodaje a tko kupuje luksuznu robu?

Unatoč rastu globalne turističke potrošnje, ove godine očekuje se sporiji rast prodaje luksuzne robe nego lani, ponajviše zbog slabosti potražnje na kineskom, ruskom i europskom tržištu, stoji u studiji konzultantske tvrtke Bain & Co.

Unatoč rastu globalne turističke potrošnje, ove godine očekuje se sporiji rast prodaje luksuzne robe nego lani, ponajviše zbog slabosti potražnje na kineskom, ruskom i europskom tržištu, stoji u studiji konzultantske tvrtke Bain & Co.

Diljem svijeta prodaja luksuzne robe za osobne potrebe u ovoj bi godini trebala rasti po stopi između 4 i 6 posto, u usporedbi s porastom od 6,5 posto u 2013. godine prema stalnom tečaju, objavio je Bain & Co, predstavljajući svoju studiju udruzi talijanskih proizvođača luksuzne robe Altagamma.

“Nije vjerojatno da će doći do novoga uzleta poput nedavnoga u Kini, dok se zrela tržišta bolje nose s gospodarskom krizom pa bi rast trebao biti stabilan”, rekla je Claudia d’Arpizio iz tvrtke Bain, čije procjene pozorno prati industrija luksuzne robe.

Zasad se trendovi u ovoj godini razvijaju u skladu s prošlogodišnjom izvedbom, s rastom svjetske prodaje luksuzne odjeće, satova, parfema, kozmetike, nakita i modnih dodataka poput remena, kravata i cipela od 6 posto prema stalnom tečaju, ističu u toj tvrtki.

Volatilnost valuta izbrisala je 3-4 posto od vrijednosti na tržištu luksuzne robe u prvom kvartalu, navodi se u studiji, jer je tečaj eura, u kojem mnoge svjetske luksuzne kompanije izražavaju zaradu, ojačala u odnosu na američki dolar, renminbi i jen.

I dok se očekuje da će prodaja putovanja, promet u outlet i internetskim trgovinama ostvariti dobru izvedbu, otvaranje novih trgovina u 2014. godini će usporiti jer će proizvođači brendova nastojati zadržati svoju ekskluzivnost.

Japan će biti glavni pokretač rasta u 2014. godini, s porastom prodaje luksuzne robe od 9 do 11 posto, na 19 do 20 milijardi eura. Naime, japanski kupci, kao i kineski turisti u Japanu, nastojat će iskoristiti slabiji tečaj jena.

Rusko tržište pokazuje znakove moguće strukturne krize, budući da politička previranja dodatno pogoršavaju gospodarske izglede, navodi se u studiji u kojoj se prognozira pad prodaje luksuzne robe u toj zemlji od 4 do 6 posto u ovoj godini. Naime Rusi, inače tradicionalno najbolji kupci luksuzne robe u Italiji, manje će putovati po Europi zbog političke krize, ali i slabe rublje.

I dok će Kinezi biti zaslužni za više od 30 posto svjetske prodaje luksuznih proizvoda u 2014. godini, rekla je D’Arpizio, rast na kineskom tržištu luksuzne robe bit će samo 2 do 4 posto, što je daleko ispod 20 posto porasta u 2012. godini.

Istodobno će u SAD-u rast povjerenja potrošača i turističkih putovanja poduprijeti rast prodaje luksuzne robe za 4 do 6 posto. Na europskom tržištu, njemačko tržište luksuzne robe bit će među rijetkim,a koje će u ovoj godini bilježiti rast domaće potražnje, navode u Bain &Co.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.