Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

Top 25 brendova u Adria regiji

Valicon je 14. godinu za redom izmjerio snagu brendova u regiji i još jednom nam donio TOP 25 listu najjačih brendova za regiju te liste najjačih brendova po zemljama uključenim u istraživanje (Hrvatska, Slovenija, BiH, Srbija i Makedonija). Istraživanje je provedeno u rujnu/septembru i listopadu/oktobru 2016. godine, na veličini uzorka od 1.000 do 1.500 ispitanika po zemlji.

Rezultati su predstavljeni na način koji garantira reprezentativnost, gdje snaga brenda u Sloveniji doprinosi snazi brenda u cijelokupnoj regiji upola toliko koliko doprinosi jednako snažan brend u npr. Hrvatskoj, čije je tržište dvaput veće.

valicon-objavio-novu-listu-top-25-brendova-u-regiji-za-2016-740x417

U 2016. promjene u vodeće tri pozicije…

Vodećih pet igrača na vrhu liste i dalje su isti, iako drugačije raspoređeni u 2016.

Coca-Cola već posljednjih nekoliko godina radi uspješno i dosljedno, ali ipak, uvijek iznova joj uspije i iznenaditi, naročito svojim oglašavanjem za sve ciljne skupine. Tijekom blagdanskog i prazničnog ozračja već tradicionalno očekujemo priču brenda obavijenog obiteljskim vrednotama, dok izvan tog dijela godine, isti brend vješto i uspješno koketira sexy pristupom, približava se mlađim generacijima koristeći njihov jezik (personalizacija boce, emoticons,…), i na taj način jedan sveprisutan, “stari” brend uspješno se održava i te kako živim i u trendu. Nakon dugogodišnje uspješne druge pozicije, u 2016. Coca-Cola se izborila za prvu poziciju na TOP 25 regionalnoj ljestvici.

Premda je Coca-Cola prva na VALICON TOP 25, ni u jednoj zemlji ne zauzima prvu poziciju.

Za Milka čokoladu već par godina je prepoznata inovativnost u kombiniranju klasičnog marketinga, samog proizvoda te cjenovnog pozicioniranja, uz širenje u sve za Milku legitimne kategorije proizvoda. Konzistentnim usmjerenjem u svoju priču nježnosti, a uz agresivno oglašavanje proizvoda te rad na mjestu prodaje, taj se brend uspješno drži vodećih pozicija na ljestvici, ipak u 2016. pomicanjem na drugu poziciju.

O poziciji brenda na ljestvici od 3. do 9. mjesta uistinu odlučuju nijanse, što svakako valja imati na umu kada govorimo o „padu“ ili „rastu“ pojedinog brenda. Već iduće godine situacija između dva brenda može biti drugačija.

Ove godine na treće se mjesto probila Cedevita, a Vegeta se spustila jednu stepenicu niže. Oba su brenda bila jako aktivna, Cedevita sa redesignom u 2015, ekstenzijama, aktivacijom u svim kanalima, dok na drugoj strani Vegeta sa novom komunikacijskom platformom i aktivnostima koje se tržišno još ne osjete kao kod Cedevite.

Kategorija pašteta i dalje je jedna od najdinamičnijih u regiji, sa vrlo aktivnim radom na postojećim portfeljima mnogih igrača. Brand Argeta sa redizajnom, ekstenzijama i novom komunikacijom čuva svoju poziciju unutar TOP 5, unatoč pritiscima sa svih strana.

Još nekoliko zanimljivih detalja…

Chipsy, originalno srpski brend, je sa pojačanim prisustvom u Sloveniji i Hrvatskoj uspio napraviti, najveći skok u 2016. godini.

Jana je prvi brand voda koji je ušao prije dvije godine u TOP25, ove godine je na 10. mjestu po snazi. Hrvatska je jedina zemlja koja se može pohvaliti brandom prirodne izvorske, ali i brandom gazirane mineralne vode u TOP 5.

➢ Lokalne mineralne vode su jake na lokalnim ljestvicama, ali najzanimljivi je DonatMg. Ako bi ga promatrali proizvodno to je mineralna voda, ali najskuplja mineralna voda. DonatMg u Sloveniji je prvi primjer da je u nekoj zemlji ušao premium brend u TOP 10.

➢ Vodama slična kategorija su kave. Od svih brendova kava Barcaffe i dalje dokazuje da je napravio najviše na pojedinom tržištu, pozicionirajući se na prvom mjestu TOP5 ljestvice u Sloveniji.

Kako je stanje izgledalo 2015. godine pogledajte ovdje.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.