Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Tržište maloprodaje u ZŠEM

Sporo uočavanje trendova ili neaktivna prodaja

ZŠEM – Poslovna akademija 16.09.2016. organizira seminar na temu ”SELLING TO RETAIL: AND CATEGORY MANAGEMENT”pod vodstvom mr.sc. Bob Policha.

Tržište maloprodaje je u stalnom razvoju. Načini prodaje koji su do jučer izvrsno funkcionirali danas možda više ne daju zadvoljavajuće prodajne rezultate. Javljaju se nove kategorije kupaca koji proizvode i usluge percipiraju na sasvim novi način i čije su navike kupovanja potpuno različite od prije nekoliko godina. Postavlja se pitanje je li maloprodaja još uvijek održiv način prodaje uz nove kanale prodaje (prije svega se te odnosi na prodaju putem interneta i društvenih mreža). Odgovor je DA.  Kupci još uvijek žele osjetiti proizvod u svojim rukama, ali žele personaliziranu uslugu od svog prodavača, što internetska prodaja ne pruža. Mnogi kupci fizički odlaze u trgovine kako bi doživjeli “iskustvo shoppinga”. Kako su mijenjaju osobine i stilovi kupaca, tako se mijenjanju i principi maloprodaje. Kako biste mogli prodati svoj proizvod maloprodaji, a u konačnici i krajnjem kupcu, morate identificirati i poznavati maloprodaju: njihov poslovni model, distribuciju, način promocije, politiku cijena, strategiju, demografiju njihovih kupaca i konkurenciju.

Na ovom seminaru ćemo obraditi sve ove važne teme na brojnim primjerima iz prakse. Proučiti ćemo kako maloprodaja privlači kupce, koje metode koriste za promociju i prodaju. Obraditi ćemo brojne primjere životnih ciklusa proizvoda na policama kako bi odredili kakav su uspjeh postigli u prodaji. Na taj način ćete moći usporediti i poboljšati uspješnost prodaje Vaših sličnih proizvoda.

  • Koji su koraci u plasiranju novog proizvoda/usluge u Category managementu?
  • O čemu sve morate voditi računa prilikom planiranja uvođenja novog proizvoda na policu u trgovinu?
  • Izučiti ćemo što su to proizvodne niše, pravovremeno pozicioniranje, konkurencija, pozicija na polici, uzorci, marketniške poruke, stalno punjenje polica i promocija.
  • Kakav marketinški plan treba ići uz novi proizvod?
  • Koji su to različiti načini da se “čuje” Vaša poruka?

Seminar će voditi mr.sc. Bob Polich koji ima bogato iskustvo u upravljanju proizvodima. Gospodin Polich je radio 34 godine za Procter & Gamble te je bio zadužen za plasiranje proizvoda poput Gillette, Pringels, Head&Sholders, Old Spice, Allways i brojne druge.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.