Turisti su 2017. u Hrvatskoj potrošili više od 9 milijardi eura

Europljani su ljubitelji putovanja – u prosjeku radi razonode u svojoj zemlji ili inozemstvu putuju 10 puta godišnje, pokazala je studija koju je proveo Mastercard. Česi i Slovaci su na vrhu popisa s 19 putovanja godišnje, dok Hrvati putuju 15 puta[1]. Podaci su pokazali i da je Hrvatsku u 2017. posjetilo više od 14,5 milijuna stranih turista. Turisti su u Hrvatskoj potrošili više od 9 milijardi eura, od čega se 15% odnosi na smještaj, 19% na hranu, 18% na kupnju i 17% na razne aktivnosti. Čak 70% svih transakcija su platili karticama[2].

„Upravo pred nadolazeću turističku sezonu naša zemlja postala je još zanimljivije odredište – i to uz novo izdanje projekta Priceless Croatia koje nudi gotovo 50 jedinstvenih i ekskluzivnih iskustva u destinacijama diljem Hrvatske“, rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj, te dodala: „U suradnji s partnerima u Hrvatskoj ovim smo projektom nastojali poboljšati lokalnu turističku ponudu čime potičemo pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne turističke destinacije.“

Tako nakon registracije na internetskoj stranici www.priceless.com, korisnici Mastercard® kartica iz cijelog svijeta mogu tako doživjeti borbu gladijatora u jednom od šest najvećih rimskih amfiteatara, sudjelovati u Pula Film Festivalu, doživjeti najstariji hrvatski ulični festival Špancirfest kao VIP posjetitelj, otkriti tajnu proizvodnje piva u istarskom San Servolu, kušati nabolje svjetsko maslinovo ulje, uživati u degustaciji vina i večeri koja je pripremljena iz organskog vrta, otkrivati skrivene plaže na otoku Obonjan, razotkriti tajne Dubrovnika tijekom Dubrovačkih ljetnih igara, biti u backstageu na festivalu Ultra Europe, upoznati mračnu stranu Zagreba od srednjeg vijeka nadalje, otkriti najsunčaniji hrvatski otok i dugogodišnju vinsku tradiciju, uživati u koncertima Jessie Ware, Inner Circlea ili Marija Biondija, u šetnji Nacionalnim parkom Sjeverni Velebit ili ručku s poznatim hrvatskim kuharom tijekom vožnje balonom u oblacima te još mnogo toga.

U sklopu studije, Mastercard je predstavio i savjete za putovanja koji će potaknuti turiste da iskoriste prednosti sigurnog i praktičnog elektroničkog plaćanja tijekom svog putovanja – od planiranja i rezervacije smještaja ili prijevoza pa sve do aktivnosti na odabranoj destinaciji. Kada putuju u inozemstvo potrošači sve više prihvaćaju prednosti elektroničkih plaćanja i oslanjaju se na njih tijekom svog odmora.

[1] Mastercard Global Consumer Tracker – 28 countries in Europe

[2] Euromonitor data – 2016/2017

Podijeli

Odgovori

Top