Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

U PIK Vrbovec uloženo preko 1,2 milijarde kuna

U proteklih 10-ak godina, od ulaska u Agrokor koncern, u PIK Vrbovec uloženo je preko 1,2 milijarde kune, a investicijski ciklus kontinuirano se nastavlja iz godine u godinu. Uvođenjem nove, vrhunske tehnologije narezivanja proizvoda PIK se prilagodio svjetskim prehrambenim trendovima i uveo nove, inovativne proizvode na tržište.

Zahvaljujući uvođenju trenda narezivanja i pakiranja proizvoda te značajnim investicijama, PIK Vrbovec bilježi kontinuiran rast prodaje PIK narezaka tijekom proteklih godina. Uz postojeće 3 linije za narezivanje, zbog potrebe za povećanjem kapaciteta, u 2016. godini realizirana je nova investicija u dodatnu liniju za narezivanje i pakiranje proizvoda, što je još jedan od pokazatelja rasta u segmentu narezaka. U 2016. ostvarena je tako i rekordna prodaja u sezoni, u kojoj je u srpnju i kolovozu prodano preko 4,3 milijuna pakiranja PIK narezaka.

Sve navedeno ne bi bilo moguće bez „Bijele sobe“ – dijela pogona za narezivanje i pakiranje proizvoda koji je među najmodernijim pogonima ove vrste u ovom dijelu Europe. Upravo zbog „Bijele sobe“, PIK-ovi se naresci narezuju u visoko higijenskim uvjetima i kontroliranoj mikroklimi, koja se može usporediti s najmodernijim operacijskim salama. „Bijela soba“ ima specijalne programe pranja i dezinfekcije, mikrobiološku analizu zraka i prostora te ulaznu dezinfekciju ovitaka. PIK Vrbovec poštuje zahtjevne proizvodne standarde, čime je osigurana vrhunska kvaliteta PIK-ovih narezaka, uz očuvanje svih organoleptičkih svojstava i mikrobiološke ispravnosti.

Ne čudi stoga da je prestižnu nagradu Odabrani Proizvod godine, PIK Vrbovec u listopadu 2016., dobio upravo za kategoriju PIK narezaka. Nagrada je to koja se prema ocjeni potrošača dodjeljuje za najbolji novi, promijenjeni ili poboljšani proizvod. Asortiman PIK narezaka nudi široku lepezu mesnih proizvoda, a prednosti narezaka očituju se prvenstveno u očuvanju svježine proizvoda, uštedi vremena potrošača, vrhunskoj kvaliteti i praktičnosti.

Zahvaljujući stalnim inovacijama, vrhunskoj tehnologiji i najmodernijoj opremi te kvaliteti proizvoda i povjerenju potrošača, PIK Vrbovec danas je apsolutni tržišni lider u segmentu narezaka s 54% tržišnog udjela. PIK naresci ne sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten ni soju, a također imaju i smanjen udio soli od 25%.

„Zahvaljujući kontinuiranom ulaganju u kvalitetu proizvoda i praćenju trendova te poslovnoj filozofiji usmjerenoj prema tržištu i potrošaču, PIK Vrbovec prepoznatljiv je brend i tržišni lider u Hrvatskoj, što dodatno potvrđuje i ova nagrada. Tržište pozitivno reagira na uvedene inovacije i cijeni PIK Vrbovec kao partnera kojem je moguće vjerovati, a ovakve nagrade na temelju odabira potrošača svakako su motiv koji nas pokreće.“, izjavila je prilikom preuzimanja nagrade Tihana Vujčić, direktorica marketinga PIK Vrbovca.

 

Koncept Odabrani Proizvod godine osmišljen je u Francuskoj prije 29 godina i trenutačno djeluje u više od 40 država s istim ciljem: približiti potrošače najboljim proizvodima na tržištu i nagraditi proizvođače za kvalitetu i inovativnost. Odabrani Proizvod godine vodič je potrošačima pri kupnji koji im štedi vrijeme i novac, a također utječe na bolju prodaju i distribuciju pobjedničkog proizvoda te jača odnos proizvođača s potrošačima.

Transparentnost izbora Odabrani Proizvod godine jamči nezavisno istraživanje javnog mnijenja istraživačke agencije ACNielsen na velikom nacionalnom reprezentativnom uzorku hrvatskih potrošača, uz najviše moguće međunarodne standarde koji određuju pobjednika kategorije. U konkurenciju mogu ući svi proizvodi i usluge na hrvatskom tržištu koji su u posljednjih 18 mjeseci imali neku promjenu, poboljšanje, inovaciju ili su na tržištu sasvim novi.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.