Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

UNIQA educira mlade o važnosti osiguranja

U povodu Europskog i Svjetskog tjedna novca (14. – 18. ožujka) UNIQA nastavlja s aktivnostima poticanja financijske pismenosti mladih. Kako bi im na zabavan i zanimljiv način približili pojmove iz osiguranja i objasnili im čemu ono zapravo služi, predstavnici UNIQA osiguranja održat će tijekom ožujka i travnja niz predavanja za srednjoškolce u Varaždinu, Osijeku, Opatiji, Zagrebu, Rijeci, Puli, Zadru, Vukovaru i Karlovcu.

Član Uprave UNIQA osiguranja Luka Matošić održat će predavanje studentima na Ekonomskom fakultetu u Osijeku o upravljanju ulaganjima u društvu za osiguranje. Mladi će tom prilikom moći saznati sve što ih zanima o „netipičnim“ no njima zanimljivim osiguranjima, poput osiguranja bicikala, kućnih ljubimaca, laptopa i cyber rizika, ali i o tisućljetnoj povijesti osiguranja.

„Istraživanje ‘Mjerenje financijske pismenosti’ koje su proveli Hanfa i Hrvatska narodna banka pokazalo je da u Hrvatskoj upravo mlađi od 19 imaju najnižu razinu financijskog znanja. Iako se s novcem susreću od najranije dobi, o njemu se u obitelji premalo razgovara dok formalno obrazovanje ne pruža osnove financijske pismenosti pa mladi ne znaju procijeniti izazove i rizike na financijskom tržištu. Takvo neznanje može rezultirati lošim poslovnim odlukama u odrasloj dobi, zaduživanjem i drugim nemilim posljedicama koje se mogu spriječiti pravodobnim financijskim opismenjavanjem koje je dio našeg društveno odgovornog poslovanja“, istaknula je Dragica Marjanović, direktorica Službe marketinga i komunikacija UNIQA osiguranja.

O važnosti financijskog opismenjavanja u Hrvatskoj svjedoči i podatak Hrvatskog ureda za osiguranje o prosječnom ulaganju u osiguranje koje u Hrvatskoj iznosi svega 270 eura po stanovniku godišnje, dok je europski prosjek oko 2000 eura. Kako će važnost osiguranja u održavanju financijske stabilnosti obitelji s vremenom rasti i zbog sve opterećenijih sustava mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, očekivano će rasti i svijest građana o sve većoj osobnoj odgovornosti u osiguravanju budućnosti.

Uz aktivnosti u povodu Svjetskog i Europskog tjedna novca, UNIQA osiguranje sudjeluje u projektu financijske pismenosti Hrvatskog ureda za osiguranje. Iznimno uspješnom kampanjom za podizanje financijske pismenosti „Dnevna soba“ koju je UNIQA prošle godine započela u devet hrvatskih gradova, stotine ljudi na zabavan i zanimljiv način educirano je o prednosti i koristima police osiguranja života i imovine.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.