Vježbajte na putu do posla

Nemate vremena za vježbanje? Teško vam je odvojiti vrijeme ili novac za teretanu, aerobik ili pilates? Nema problema – vježbati možete na razne načine i to na putu do posla. Dakle, zaboravite na auto ili tramvaj i pogledajte kako put do radnog mjesta iskoristiti za tjelovježbu.

Bicikl

Vožnjom bicikla na posao i s posla nećete samo uštedjeti novac koji inače trošite na gradski prijevoz ili benzin, nego ćete i ostati fit u samo 30 minuta lagane vježbe. Pritom pazite da se adekvatno zaštitite; nosite kacigu i pazite da vam rade prednja i stražnja svjetla.

Trčanje

Neka vaš pedometar (sprava za mjerenje koraka) eksplodira tako što ćete trčati na putu do posla. Bilo da vam više odgovara trčati ujutro ili kad se vraćate s posla, bit će to savršena vježba. Ako ipak ne volite previše trčanje, probajte brzo hodati ili lagano joggirati. Izaći 3 stanice ranije iz autobusa ili tramvaja – prava sitnica!

Stepenice

Bilo da se radi o stepenicama kod kuće ili na poslu, uvijek odaberite stepenice umjesto dizala ili pokretnih stepenica. Ako ćete to stalno prakticirati, primijetit ćete da će vam noge i stražnjica izgledati puno bolje.

Trk po kavu

Uvijek je nečiji red da ode po kavu. Ponudite se da to budete vi tako da možete protegnuti noge i prošetati. Dok čekate u redu slobodno napravite i nekoliko čučnjeva kako biste probudili mišiće koji su vjerojatno zaspali nakon dugotrajnog sjedenja u uredu.

Role

Ne bacajte svoje role, jer rolanje je odlična vježba koja djeluje na čitavo tijelo. Osim toga je zabavno, a jednom kad naučite rolati vrlo je lako.

Guranje kolica

Ako vaš put do posla uključuje i vožnju djece u školu, vrtić ili kod dadilje, a dovoljno su mala da stanu u kolica, to je izvrstan način da vježbate i prošetate. U kolica stavite svoju torbu i sve ostalo što morate ponijeti, kako bi učinak vježbanja bio još bolji.

Izvor: www.metro-portal.hr

Podijeli

Odgovori

Top