Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Xiaomi se širi u Europi!

Četvrti vodeći proizvođač mobitela i potrošačke elektronike Xiaomi otvorio je vrata svog prvog Mi Storea u Beču, čime ovaj dio Europe postaje bogatiji za dugo očekivanu i još dostupniju ponudu ovog sve zamijećenijeg svjetskog lidera pametnih telefona.

Četvrti vodeći proizvođač mobitela i potrošačke elektronike Xiaomi otvorio je vrata svog prvog Mi Storea u Beču, čime ovaj dio Europe postaje bogatiji za dugo očekivanu i još dostupniju ponudu ovog sve zamijećenijeg svjetskog lidera pametnih telefona. Smješten u sklopu Shopping Centra Süd, Mi Store, za čije je otvorenje zaslužna tvrtka Bijelić Co, ujedno i ovlašteni distributer Xiaomi proizvoda za Austriju, Hrvatsku, Srbiju, Sloveniju i Crnu Goru, osigurat će veću i lakšu dostupnost Xiaomi pametnih telefona i ekosistem proizvoda.

Tom prilikom Viktor Bijelić, predsjednik Uprave Bijelić Co, je naglasio: „Oduševljeni smo što u suradnji sa Xiaomi otvaramo prvi Mi Store na području srednje Europe. Otvorenje ove trgovine je kulminacija zajedničke vizije, truda i timskog rada na projektu sve kako bi našim Mi Fanovima omogućili kupovinu svih Xiaomi proizvoda na jednostavan i pristupačan način. Naši kupci će uživati sve benefite koje donosi kupnja proizvoda iz službenih trgovina (jamstvo, servisna podrška), a uz pristupačne cijene i uvijek atraktivne popuste. U planu je otvaranje novih Mi Store kako bi svi naši fanovi bili u mogućnosti iskusiti i kupiti Xiaomi proizvode.“

Osnovan 2010. godine te vođen osobnim uvjerenjem osnivača i poduzetnika Lei Juna da tehnologija visoke kvalitete treba biti pristupačna svima, a što je u konačnici postalo i poslovna filozofija ovog kineskog vizionara u području mobilne tehnologije, Xiaomi je prepoznatljiv po jedinstvenom logu MI koji predstavlja skraćenicu termina „Mobile Internet“. MI logo ujedno predstavlja i podsjetnik na nemoguću misiju – „Mission Impossible“, odnosno na mnogobrojne izazove koji su se pojavili na početku pokretanja ovog globalno prepoznatljivog i vodećeg proizvođača mobitela i potrošačke elektronike.

Da je uspješno savladao sve izazove te učvrstio svoju poziciju 4. vodećeg proizvođača pametnih telefona potvrđuju i ostvareni poslovni rezultati sukladno kojima Xiaomi u prvom kvartalu 2018. godine drži tržišni udio od 8,4%, a što predstavlja povećanje od 4,1% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Jednako tako, ovaj je svjetski lider u navedenom periodu ostvario i impresivan rast od 87,8% te isporučio ukupno 28 milijuna pametnih telefona. Ne manje važno jest i da Xiaomi do kraja godine namjerava svoje dionice uvrstiti u Hongkonšku burzu, potvrđujući i na ovaj način sve snažniju prisutnost i prepoznatljivost na tržištu.

S daljnjim intenzivnim ulaganjima u osiguravanje što šire i lakše dostupnosti pametnih telefona i potrošačke elektronike za sve ljubitelje suvremene mobilne tehnologije ovog dijela Europe, Xiaomi nastavlja i u narednom razdoblju kada se očekuje otvorenje novih Mi Storeova u Austriji, Hrvatskoj, Sloveniji te Srbiji kao i ulazak u top 4 proizvođača na austrijskom tržištu pametnih telefona. Ne manje važno, Xiaomi proizvodi su, osim u sklopu vlastitih Mi Storeova, trenutno smještenih u ukupno 74 države diljem svijeta, dostupni i u maloprodajnim mjestima te kroz ponude teleoperatera.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.