Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Zagrebački velesajam slavi 110 godina

Obilježavanje jubileja Zagrebačkog velesajma započinje već početkom drugog polugodišta 2018., nastavit će se u svim mjesecima 2019. da bi se središnja svečanost održala 14.11.2019. u Hrvatskom narodnom kazalištu.

Zagrebački velesajam sljedeće godine obilježava 110 godina postojanja u kontinuiranom poslovanju. Od 1925. godine član je i jedan od osnivača Svjetskog udruženja sajamskih organizatora – UFI, Union of International Fairs.
Od 1. siječnja ove godine ponovno postaje trgovačko društvo Zagrebački velesajam d.o.o. u 100% vlasništvu Grada Zagreba čime prestaje biti sastavnica Zagrebačkog holdinga.

Obilježavanje jubileja Zagrebačkog velesajma započinje već početkom drugog polugodišta 2018., nastavit će se u svim mjesecima 2019. da bi se središnja svečanost održala 14.11.2019. u Hrvatskom narodnom kazalištu.

Poslovna, medijska i sportska platforma

Transformacijskom strategijom Društva, usmjerenom na promjenu poslovnog modela, redizajn prostora te intenziviranjem osnovne sajamske djelatnosti, Zagrebački velesajam se repozicionirao u 2016. godini u komunikacijsku platformu koja organizacijom sajmova i događanja promiče i umrežava gospodarstvo Grada Zagreba i Republike Hrvatske s europskim i vaneuropskim okruženjem. Jedna od vidljivih promjena je povećanje broja događanja na Zagrebačkom velesajmu kojih je na godišnjoj razini preko 200.

Napori koji se ulažu u osnovnu, sajamsku djelatnost vidljivi su i po rastu naturalnih i financijskih pokazatelja od 10% u prvoj polovici 2018. godine, u kojoj su uspješno završili svih pet sajamskih termina i jedanaest sajamskih priredbi; Nautika, Hotel&Gastroteh, Festival maslina, Dani ljepote&fitnessa, Zagreb Auto Show, Biam, Zavarivanje, SiFC,

Obrtnički sajam, Pravo doba i Dentex.

Proaktivnim i promišljenim djelovanjem u recentnije vrijeme, Zagrebački velesajam postao je poželjno mjesto poslovnih susreta i dinamična poslovna, medijska i sportska platforma. Uz organizaciju sajamskih događanja održavaju se brojna poslovna događanja kao i zabavni sadržaji, a dio paviljona je prenamijenjen u sportsku zonu u kojoj su zastupljeni nogomet, atletika, košarka, boks, padel, badminton i mnogi drugi sadržaji.

Snažni sajamski projekti u jesenskom terminu

Vođeni inovacijom i nadogradnjom sajamski projekti za drugu polovicu godine pažljivo su birani i organizirani. U pripremi su Sajmovi hrane i zdravog življenja kao nacionalni projekt od gospodarskog značaja, a važnost ove gospodarske manifestacije potvrđena je partnerskom suradnjom više ministarstava i institucija te suorganizacijom Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske i Grada Zagreba. Tema hrane prirodni je slijed, ali i potreba nadopune tradicionalnih Sajmova zdravog življenja koji su svojim prepoznatljivim segmentima Organica, APItera i Mystic svrstani u vrh europske ponude ovakvih tematskih događanja. Hrana kao posebna tema predstavlja dodanu vrijednost u izlagačkom i konferencijskom dijelu koji prati aktualne teme poput “Budućnost zajedničke poljoprivredne politike Europske unije” te Okrugli stol na temu “Nepoštena trgovačka praksa – pravni okvir u RH te stanje i pristup rješavanja ovog problema u EU“.

Do kraja godine očekuju nas i ostali vodeći sajamski projekti Zagrebačkog velesajma. Najavljujemo Ambientu, sajam za sve generacije i ljubitelje uređenja doma; Dane lova i ribolova koji je doživio veliki povratak na zadovoljstvo izlagača i posjetitelja; Interliber, jedan od najposjećenijih sajmova i miljenik publike i medija; InfoGamer, gamerski show projekt koji pomiče granice realnog. Turistički summit Srednje Europe – CETS održat će se u svibnju 2019. godine.

Od mnoštva događanja na Zagrebačkom velesajmu izdvajamo iznimno popularnu Međunarodnu izložbu modela od lego kockica pod nazivom INVAZIJA GIGANATA, zatim Sajam potrošačke elektronike i naprednih tehnologija – CET.EX, KUPUJMO HRVATSKO – hrvatski proizvod za hrvatski turizam, modni event FASHION HR, HKS CACIB, međunarodna izložba pasa, Dani vjenčanja te tradicionalni IWC Božićni bazar.

Internacionalizacija poslovanja

Slijedom strategije internacionalizacije i jačanja na međunarodnoj sajamskoj sceni, Zagrebački velesajam aktivirao je suradnju sa sajmovima i komorama u regiji. Tako je u lipnju ove godine održan sastanak vodstva Zagrebačkog velesajma i predstavnika Izmir sajma iz Turske. Turski kolege predstavili su svoje sajmove, projekte i viđenje međusobne poslovne suradnje ali i interesirali se za poslovne aktivnosti koje provodi Zagrebački velesajam. U idućih godinu dana razmatrat će se mogućnosti daljnje suradnje kao i pomaganje na projektima međusobnom razmjenom iskustva.

Također, s ICF Fair Organization iz Istanbula potpisan je Ugovor o zastupanju u cilju dovođenja turskih izlagača na ovogodišnju Ambientu.

U 2017. godini Zagrebački velesajam i PTAK Warsaw EXPO potpisali su Memorandum o razumijevanju, kojim se definirala međusobna partnerska suradnja na sajmovima, konferencijama i drugim poslovnim događanjima, a sve se odvijalo u prisutnosti predsjednika obaju zemalja, predsjednice Kolinde Grabar Kitarović i poljskog predsjednika Andrzeja Dude.

U prilog poboljšanja poslovanja i revitalizacije ide i činjenica da je Gradski ured za strategijsko planiranje u suradnji sa Zagrebačkim velesajmom održao tribinu na temu „Razvoj područja Zagrebačkog velesajma: jučer – danas – sutra“ kojoj je bio za cilj razgovor o daljnjem razvoju i transformaciji područja Zagrebačkog velesajma. Naime, prostor Zagrebačkog velesajma predstavlja značajnu urbanističku, arhitektonsku i javnu površinu, a koja sadašnjom infrastrukturom ne konkurira međunarodnim sajamskim poslovanjem. Govorilo se o konkretnim koracima u rješavanju ovog područja. Istočni dio Zagrebačkog velesajma dobio bi nove, polivalentne i tehnološki opremljene paviljone i dugo očekivani kongresni centar. Ostala područja bi se prenamijenila za druge sadržaje, a cijeli prostor bio bi namijenjen i otvoren za građane.

Temeljem Razvojne strategija Grada Zagreba za razdoblje do 2020. godine, kao i noveliranih Smjernica za razvoj Zagrebačkog velesajma kao Gradskog projekta, Zagrebački velesajam d.o.o. je u srpnju 2018. godine pokrenuo izradu Studije pred-isplativosti izgradnje novog Sajamsko-kongresnog kompleksa Zagrebački velesajam kojom će biti provedena tržišna analiza, provjera kapaciteta i financijska evaluacija projekta izgradnje. Na Javni poziv, koji je otvoren do 10.08.2018. godine moći će se javiti gospodarski subjekti koji su u posljednje tri godine uspješno izvršili savjetničke projekte koji obuhvaćaju tržišnu analizu, verifikaciju koncepta i financijsku evaluaciju kompleksa mješovite namjene ukupne veličine 50.000 ili više četvornih metara bruto izgrađene površine u urbanoj zoni, posebice u MICE sektoru.

Sve aktivnosti Zagrebačkog velesajma pripremaju se kako bi ostvario svoju viziju – ponovno postati nacionalno i međunarodno središte poslovne i komunikacijske izvrsnosti i inovativnosti Jugoistočne Europe.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.