Žene uspješnije od muškaraca u crowdfundingu!

Porezna uprava uključena u oprost dugova građanima

PwC i Crowdfunding centar objavili su zajedničko izvješće, Women Unbound: Unleashing female entrepreneurial potential, koje se bavi iskustvima žena u postizanju uspjeha u prikupljanju sredstava putem skupnog investiranja u usporedbi s tradicionalnim načinima prikupljanja sredstava.

Nalazi izvješća koji se temelje na podacima o skupnom prikupljanju početnog investicijskog kapitala za dvije pune godine (2015. i 2016.) koje je pratio Crowdfunding centar, uključuju rezultate više od 465.000 kampanja skupnog investiranja s devet najvećih svjetskih platformi za skupno financiranje.

Izvješće navodi da, iako muškarci očito više od žena koriste mogućnosti skupnog financiranja, žene su uspješnije u prikupljanju sredstava na taj način od muškaraca. Sedamnaest posto kampanja koje vode muškarci postižu svoj financijski cilj, u usporedbi s 22 % kampanja koje vode žene. Ukupno su kampanje koje vode žene bile 32 % uspješnije u postizanju cilja financiranja od kampanja koje su vodili muškarci u širokom rasponu sektora, geografskih područja i kultura.

Skupno financiranje je inovacija koja mijenja uobičajene načine poslovanja i koja je omogućila pojedincima, startup tvrtkama i tvrtkama koje izuzetno brzo rastu (eng. growth business) nove načine financiranja. Omogućuje im da rade i komuniciraju izravno s tržištem i s tisućama ulagača, podupiratelja, kupaca i potencijalnih partnera, kao nikada prije. Skupno investiranje koristi platforme za skupno financiranje s „nagradama“ za financiranje stvaranja, pokretanja ili razvoja novih tvrtki, proizvoda i usluga gdje ulagači unaprijed plaćaju proizvod, uslugu ili projekt. Od samog početka trag skupnog investiranja nezaustavljivo se širi, a količine sredstava prikupljenih na devet platformi analiziranih u ovom izvješću rasle su s 10 milijuna dolara 2009. godine na više od 767 milijuna dolara 2016. godine, uz ulagače iz više od 200 zemalja.

Kampanje koje su vodile žene bile su uspješnije

Ako se razdvoje podaci za svaki sektor i svaku državu, kampanje koje su vodile žene bile su uspješnije u pogledu osiguravanja ciljeva financiranja od kampanja koje su vodili muškarci. U zemljama s najvećim obujmom skupnog investiranja, Velikoj Britaniji i SAD-u, 20 % kampanja koje su vodili muškarci postiglo je svoj cilj. Ipak, kampanje koje su vodile žene bile su uspješnije – 24 % žena u SAD-u i 26 % žena u Velikoj Britaniji uspješno je postiglo investicijski cilj svojih kampanja.

Ovaj trend nastavlja se u zemljama u kojima skupno investiranje još nije toliko rašireno ili uspješno. Na primjer, u Africi je 11 % kampanja koje su vodile žene bilo uspješno u usporedbi s 3 % onih od muškaraca. U državama E7 (Kina, Indija, Brazil, Meksiko, Rusija, Indonezija i Turska), 10 % kampanja koje su vodile žene postiglo je cilj u usporedbi s 4 % kampanja koje su vodili muškarci.

Čak i u onome što neki smatraju pretežno muškim sektorima, na primjer tehnologiji, gdje na svaku kampanju skupnog investiranja za tehnološke pothvate koju vodi žena dolazi devet kampanja koje vode muškarci, 13 % žena bilo je uspješno u postizanju ciljeva financiranja u usporedbi sa samo 10 % muškaraca. Slično tome, u sektoru digitalne tehnologije, gdje na svaku kampanju koju vodi žena dolaze tri kampanje koje vode muškarci, žene su postigle stopu uspjeha od 16 % naprama samo 9 % za muškarce.

Podijeli

Odgovori

Top