Ženska perspektiva podržat će 50 poduzetnica

Udruga za razvoj poduzetništva „Perspektiva“ iz Lipika najavila je novi regionalni projekt „Ženska perspektiva“ kako bi poduzetnicama iz nerazvijenih područja Hrvatske pomogla u razvoju i jačanju njihovih poduzetničkih aktivnosti.

Program su na konferenciji uvodno predstavili Tomislav Lneniček, predsjednik udruge Perspektiva i pokretač projekta, Dragica Karajić, voditeljica projekta i Ana Kljaić, direktorica za odnose s javnošću Coca-Cola Adria. U ime partnerskih institucija skup su uvodno pozdravile Božica Marković, direktorica Sektora za poljoprivredu Hrvatske gospodarske komore te Sanja Martinovsky predstavnica Hrvatske obrtničke komore.

Prijave do 20. lipnja

Na javni poziv, koji završava 20. lipnja, mogu se javiti poduzetnice iz sedam najnerazvijenijih županija u Hrvatskoj – Virovitičko-podravske, Brodsko-posavske, Vukovarsko-srijemske, Bjelovarsko-bilogorske, Požeško-slavonske, Sisačko-moslavačke i Osječko-baranjske županije. Namijenjen je ženama koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom, različitim oblicima agroturizma, izradom rukotvorina te tradicionalnih suvenira i proizvoda korištenih u domaćinstvu, nastojeći na taj način očuvati hrvatsku gastronomsku tradiciju i kulturnu baštinu.

Edukacija u Istri i rad s mentorima

Za odabranih 50 poduzetnica, Perspektiva će omogućiti edukacijske radionice te studijsko putovanje u Istru i rad s uspješnim udruženim istarskim poduzetnicama, mentorski rad stručnijih savjetnika te u konačnici promociju njihovih proizvoda na novoj web prodajnoj stranici i lakši put do kupaca njihovih proizvoda ne samo u Hrvatskoj već i izvan granica.

“Tijekom trodnevnog boravka u Istri u listopadu ove godine, poduzetnice iz ruralnih krajeva moći će učiti kako na temelju najboljih primjera istarskih poduzetnica iz mreže BPW Pula i njihove povezanosti u vidu zajedničke prodaje i promocije svojih proizvoda mogu takav model ili neki drugi sličan njemu primijeniti i u plasiranju i razvoju svojih proizvoda. Konkretni primjeri Istrijanki lako se mogu primijeniti pa to znanje i iskustvo želimo da naše kandidatkinje osobno dožive”, izjavila je na konferenciji predstavljajući edukativni program Dragica Karajić. Istaknula je pritom da će i nakon putovanja, poduzetnice nastaviti s edukacijom i dobiti stručne mentore za razradu projektnih ideja i formiranja proizvoda, pripreme poslovnog plana, osnova financija i računovodstva te marketinga, kao i socijalne vještine poput komunikacije, upravljanja vremenom, vještina prezentacije, timskoga rada, rada sa zahtjevnim potrošačima i dr.

Podijeli

Odgovori

Top