ZŠEM- Poslovna akademija organizira 17. i 18. rujna 2015. seminar ”CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN: Assess, design, prototype and implement delighting experiences for your customers”, pod vodstvom dr. Dominik Mahra sa Sveučilišta Maastricht, Nizozemska.
Razumijevanje potreba kupaca i oduševljenje istih srž je svakog posla. Poduzeća se često bore pružiti klijentima konzistentno iskustvo, iako je to ključno za zadovoljstvo kupaca, njihovu lojalnost i za profit poduzeća. Razlozi za ovakvu situaciju su brojni. Na primjer, očekivanja klijenata mijenjaju se kroz vrijeme i situacije, tvrtke nemaju adekvatne procese i resurse, dok se emocionalne potrebe kupaca manje uzimaju u obzir od njegovih racionalnih potreba.
Na seminaru će se obraditi pristup koji daje uvid u iskustva kupaca i pruža informacije o tome što oni stvarno žele. Često su ta rješenja brza i jednostavna, ne toliko usredotočena na racionalno rasuđivanje, već na emocije i želje kupaca.
POLAZNICI ĆE NAKON SEMINARA:
• razumjeti i cijeniti holistički pristup stvaranja doživljaja kod kupaca,
• identificirati ključne elemente smislenih iskustava za kupce i primijeniti ih na vlastitu tvrtku,
• diskutirati o najboljim praksama poboljšanja iskustva kupaca iz cijelog svijeta, koristeći različite medijske kanale,
• promatrati kupce na način da mogu razlučiti njihove emocionalne i racionalne potrebe, kao i druge faktore koji utječu na njihove kupovne odluke,
• moći će koristiti alate koji će pomoći osnažiti užitak korisnicima proizvoda ili usluga.
Za pertnere imaju posebnu ponudu ”3 ZA 2”, za dvoje polaznika iz iste tvrtke, treći polaznik dobiva seminar gratis (isključivo za prijave do 01. rujna).