ZŠEM-Poslovna akademija organizira 1. i 2. listopada 2015. seminar na temu strateškog upravljanja marketingom usluga ”STRATEGIC SERVICES MARKETING MANAGEMENT”, pod vodstvom dr.sc. John Branch sa Michigan University, SAD.
U posljednjih nekoliko godina, većina industrijaliziranih zemalja se prebacila s tradicionalnog gospodarstava temeljenog na proizvodnim aktivnostima, na sustav kojim upravljaju informacije, vještine i tehnologija, … to jest, usluge.
Postoji cijeli niz razlika između roba i usluga. Te razlike zahtijevaju posebni strateški pristup menadžera te posebne alate za donošenje strateških odluka.
Seminar je osmišljen kako biste:
- bolje razumjeli jedinstvene razlike između dobara i usluge,
- identificirali jedinstvene strateške izazove kod usluga,
- dobili novi set alata za upravljanje strateškim izazovima u svojim kompanijama,
- stvorili novu stratešku viziju usluga u svojim organizacijama,
- razvili stratešku politiku, postupke i programe za provedbu vizije tvrtke
- nadgledali tijek upravljanja tih strateških politika, procedura i programa
Seminar je namijenjen srednjem i visokom menadžmentu koji ima operativne i /ili strateške odgovornosti u uslužnim organizacijama, ili organizacijama u kojem su usluge sastavni dio proizvodnog miksa.
Dr.sc. John Branch doktorirao je na University of Cambridge u Engleskoj. Trenutno radi kao predavač Strategije marketinga na preddiplomskom studiju, MBA-u i na seminarima cjeloživotnog obrazovanja na Stephen M. Ross School of Business na University of Michigan u SAD-u. Također aktivno vodi radionicu na School’s William Davidson Institute koja je usmjerena na tranzicijska gospodarstva. Dr. Branch je započeo svoju akademsku karijeru kao profesor na Katedri za marketing na École Supérieure de Commerce de Rennes u Francuskoj. Bio je gostujući predavač na više od 40 poslovnih škola širom svijeta, uključujući Rotterdam School of Management u Nizozemskoj, Sveučilište Ljubljana u Sloveniji, ESAN u Peruu, te mnogim drugim. Predavao je na programima Executive Education za British American Tobacco, Coca-Cola-u, Nestlé, Cargill, Michelin i British Telecom.