Podsjeća da najutjecajniji ‘made in’ proizvodi na svijetu, kao primjerice talijanski, svoj uspjeh uz kvalitetu duguju prije svega i potpori i privrženosti državljana svoje zemlje.
– Danas u vremenu kada vladaju elektronički mediji HGK je, prepoznavši njihovu važnost, odlučio iskoristiti mogućnosti koje pružaju kako bi i putem tih kanala širio svijest i stvarao ‘kulturu’ hrvatskih proizvoda – navodi se u priopćenju.
„Kupujući domaće, osiguravate si radno mjesto, a baki i djedu mirovinu“
Ističe se kako Facebook i Twitter profili „Kupujmo hrvatsko“ na jednostavan i prijateljski način educiraju i informiraju javnost o domaćim proizvodima, novostima i događanjima.
Također, na specifičnom jeziku društvenih medija na profilima se predstavljaju domaći kvalitetni proizvodi, uz fotografije, video snimke, darivanje domišljatih komentatora te aktivnu interakciju s članovima grupe i pratiteljima.
– Ako kupujete domaće proizvode osiguravate radno mjesto sebi, baki i djedu mirovinu, a mami i tati bolju plaću – poručio je najmlađima putem Facebooka predsjednik HGK-a Nadan Vidošević.
HGK već trinaestu godinu uspješno promovira domaće kvalitetne proizvode putem akcije „Kupujmo hrvatsko“.
