Komunikacija

Nagrade Dana komunikacija

Na festivalu Dani komunikacija, koji su u Rovinj ove godine privukli rekordan broj od 2200 posjetitelja iz zemlje i regije, dodijeljene su nagrade Effie i MIXX za najbolje učinkovite i digitalne kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini. Proglašeni su i ovogodišnji pobjednici natjecanja za mlade kreativce Young Lions Croatia.

Na festivalu Dani komunikacija, koji su u Rovinj ove godine privukli rekordan broj od 2200 posjetitelja iz zemlje i regije, dodijeljene su nagrade Effie i MIXX za najbolje učinkovite i digitalne kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini. Proglašeni su i ovogodišnji pobjednici natjecanja za mlade kreativce Young Lions Croatia.

Effie

Za Effie, prestižnu nagradu za izvanredno i učinkovito tržišno komuniciranje, konkurirao je sveukupno 51 projekt, što je porast od preko 40% u usporedbi s prošlom godinom. Grand Prix i zlatnu nagradu Croatia Effie osvojila je osvojili su Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb, medijska agencija Universal McCann i agencija Degordian za kampanju „Počeši s razlogom“. Zagrebačka je pivovara osvojila i zlatni Effie za kampanju „Naša mjesta su zakon“ s primarnom agencijom BBDO, medijskom agencijom Universal McCann i agencijom Degordian. Zlatni Effie stigao je i u ruke Iskon Interneta s primarnom agencijom Señor i medijskom agencijom Mediacom za kampanju „I bogati plaču“.

Srebrom su nagrađene kampanja “Donesi mi Domaćicu“ tvrtke Kraš, primarne i medijske agencije Real grupe i JoomBoos Videostar izdavačke kuće 24 sata, agencije Projektil i reklamne agencije Imago.

Kampanje koje su ove godine odnijele broncu bile su „Rollover“ Hrvatskog Telekoma, primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, zatim kampanje „Osvoji Fiću u kafiću“ Atlantic grupe, primarne agencije Fahrenheit i medijske agencije Atlantic media, „Tko kaže da ne mogu. SA ZABOM MOGU“ Zagrebačke banke i primarne agencije Real grupa i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, „Božićna kampanja:Bijeg“ tvrtke Tele2, primarne agencije Imago i medijske agencije Media Polis, „Shake&Take¬ tvrtke Coca-Cola Adria, primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije Universal McCann, „Tvoje grlo je tvoja snaga“ Krka-farme, primarne agencije Imago i medijske agencije Mediacom Central Europe Zagreb, „Signal White Now Glossy Chic“ tvrtke Unilever Hrvatska te primarne i medijske agencije Mindshare.

Na temelju slogana „Ideje koje djeluju“, nagrada Effie dodjeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama na temelju kriterija učinkovitosti, tj. na temelju uspješnog povrata sredstava uloženih u marketinške kampanje.

MIXX

Nagradu MIXX „Best in show“ koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju osvojila je agencija Digitalist za kampanju Potraži spas u H1 za klijenta H1 Telekom. MIXX nagrade su dodijeljene i u kategoriji Brand awareness kampanja – „Out Of Office Awards 2016“ agencija BBDO Zagreb              i Grayling za Hrvatsku turističku zajednicu.

Ostale MIXX nagrade

„Fresh Island Festival Lead Generation“ agencije Degordian za klijenta Fresh Island u kategoriji „Direct Response And Lead Generation Campaign“, „SUPERTALENT 2016. – Više od TV showa“ agencija Digitalist i Tellybug za klijenta Nova TV u kategoriji Cross Media Integration Campaign, „Ožujsko Pivo Social“ agencije Degordian za klijenta Zagrebačka pivovara u kategoriji „Best social“, „Voziona“ agencije Unex Grupa za ORYX Grupu u kategoriji „Best Branded Content“, „HRTMeteo“ agencije SevenofNine za HRT u kategoriji Best Mobile, „Erste moćne online usluge za poduzetnike“ agencije 404 za Erste&Steiermärkische Bank u kategoriji Best Media Strategy, „McDonald´s – Ljubav koja traje već 20 godina“ agencija OMD Media, Innovo DDB, Drap i Komunikacijski laboratorij za Globalna Hrana. – McDonald´s Hrvatska u kategoriji Best Media Strategy, „Lino.eu redizajn“ agencije web.burza (Burza) za Lino brand (Podravka) u kategoriji Best Website, mHPB agencije Infinum za Hrvatsku Poštansku Banku u kategoriji Best Tech & Innovation.

Young Lions Croatia

Natjecanje za „mlade lavove“ dio je globalnog natjecanja Cannes Young Lions. Dobitnici Grand Prixa hrvatskog izdanja dobit će priliku predstaviti svoje znanje i kreativnost zajedno s kolegama iz čitavog svijeta. Natjecanje Cannes Young Lions održat će se u lipnju u sklopu Međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions.

Nacionalno kreativno natjecanje IdejaX nagrađuje, pak, originalne ideje koje pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojem su realizirane na tržištu. U proteklih šest godina za nagradu se borilo čak 779 radova, a s obzirom na sjajne rezultate agencija, organizatori ističu kako svi imaju jednake šanse za uspjeh.

U sklopu natjecanja Young Lions Croatia zadatak je bio osmisliti kampanju za servis Zeleni telefon koji potiče građane na aktivnije sudjelovanje u zaštiti okoliša. Prestižnu Grand Prix nagradu i putovanje na festival Cannes Lions 2017. osvojili su  Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 za rad „Zeleni otisak“, koji su bili i prvoplasirani tim u kategoriji cyber. Među ostalim najboljim mladim lavovima našli su se Đorđe Janković i Tomislav Šestak iz agencije Bruketa&Žinić OM za rad  „donatura“ u kategoriji dizajna te Maja Dujlović i Nina Remenar iz agencije Komunikacijski laboratorij za rad „Nazovi za prirodu“ u kategoriji odnosa s javnošću.

Nagradu X za agenciju godine dobila je agencija McCann Zagreb, dok je nagradu X za oglašivača godine dobio Hrvatski Telekom.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version