Novosti

90 turističkih agenata iz cijelog svijeta ovaj tjedan u Dubrovniku

Dubrovačko-neretvansko područje će od 26. do 30. svibnja posjetiti 90 stranih turističkih agenata iz cijelog svijeta koji će obići sva važnija odredišta te županije te 29. svibnja s hrvatskim turističkim partnerima na poslovnoj radionici “Buy Croatia” dogovarati konkretne poslove, izvijestili su danas iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Dubrovačko-neretvansko područje će od 26. do 30. svibnja posjetiti 90 stranih turističkih agenata iz cijelog svijeta koji će obići sva važnija odredišta te županije te 29. svibnja s hrvatskim turističkim partnerima na poslovnoj radionici "Buy Croatia" dogovarati konkretne poslove, izvijestili su danas iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Organizatori tog svojevrsnog inspekcijskog putovanja stranih turističkih agenata su HTZ i Turistička zajednica grad Dubrovnika.

Uz Dubrovnik i njegove hotele, gradske zidine i druge znamenitosti strani će agenti tijekom boravka u toj regiji obići i Konavle, Cavtat, Župu dubrovačku te Korčulu i Orebić.

Akcija “Buy Croatia”

Agenti su iz SAD-a, Japana te gotovo svih europskih zemalja, a tijekom svog boravka u Dubrovniku će 29. svibnja na radionici i poslovno razgovarati s više od 50 hrvatskih hotelijera, agenata te drugih partnera.

Cilj takvih radionica (“Buy Croatia”), koje HTZ organizira nekoliko puta godišnje, je spajanje domaćih sa stranim partnerima kao i povećanje prisutnosti hrvatske turističke ponude u stranim brošurama i katalozima Hrvatske kako bi se u konačnici povećao i broj organiziranih turističkih dolazaka, posebno u pred i posezoni.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version