Pod složenim turističkim proizvodom za tržište posebnih interesa podrazumijeva se paket aranžman koji se sastoji od usluge prijevoza, smještaja i drugih turističkih usluga namijenjenih tržišnim segmentima posebnih interesa.
To se odnosi na proizvode kulturnog, gastro i eno, eko i aktivnog turizma, od primjerice kulturnih, gastro i vinskih tura, preko promatranja ptica i posjete nacionalnim parkovima, do biciklizma, pješačenja, raftinag i sličnog, s time da svaki agencijski paket aranžman mora sadržavati i priču za vođenje ili tzv. storyline.
Od odabranih devet agencija pet ih je potpore dobilo za višetematske, a četiri za jednotematske programe, pri čemu je samo jedna agencija, zagrebački Globtour Event dobila maksimalnih 150 tisuća kuna za jednotematski program, što znači da se više ne može javljati na drugi krug poziva, dok ostalih osam to mogu, ali s novim programima, objasnio je Ižaković.
To su splitska agencija Eklata (za dječji i omladinski turizam) kojoj je odobreno 135 tisuća kuna, riječka Travelana dobila je 100 tisuća kuna, zagrebački VMD (za poslovna i pustolovna putovanja) 98,5 tisuća kuna, po 75 tisuća kuna odobreno je pulskom Unilineu i agenciji ARX-Amber travel iz Kastva, 50 tisuća kuna zagrebačkom Petrosu, a po 20 tisuća kuna zagrebačkoj agenciji Huck Finn (za pustolovni turizam) i dubrovačkom Gulliver Travelu (destinacijska menadžmet kompanija-DMC).