Ako ste jedna od onih osoba koja na radnom mjestu redovito odrađuje sastanke i upoznaje nove ljude, sigurno u svojoj kolekciji imate veliki broj vizitki koje vrlo vjerojatno, izgledaju poprilično slično. Ako mislite da podaci o nazivu tvrtke, imenu i prezimenu, kontakt brojevima telefona, mobitela i e-mailu nemaju neki preveliki prostor za kreativu, grdno se varate, piše oglasnik.hr. Ako imate malo mašte i i mrvicu kreative možete osmisliti vizitke kojima ćete ostaviti super dojam.
Odvjetnici za razvode. Ta divna bića. Praktična bića koja su napravila vizitku koju je moguće podijeliti na dva dijela – jer se nikad ne zna koja bi ih strana mogla angažirati.
Ako imate dućan sa šaljivim igračkama, nema li boljeg načina za promociju u vidu balona koji zvuči kao da je nekome „pobjeglo“?
Špangice i vizitka frizerke u jednome. Nema žene kojoj ova neće biti super praktična.
Bavite li se uređenjem vrtova i okoliša, ima li boljeg načina nego svojim poslovnim partnerima pomoći da posiju nešto što će biti potrebno uređivati?
Ako radite u kompaniji Lego, očito je da ste i vi jedna od figurica. Nije li cool imati Lego figuricu koja ima vaše ime i prezime i koja izgleda kao vi?
Ako Google zna sve, onda neka on svima kaže tko ste.
Ako se bavite dizajnom, važno je ostaviti dojam. Opasan dojam.