Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

Ekspanzija prirodne kozmetike – sve uspješniji izvoz na strana tržišta

Jedna od vrlo važnih karika u poslovanju Olivala je izvoz koji je u stalnom porastu, počevši od 2010. godine.

Hrvatska kozmetička tvrtka Olival svoje 23 godine poslovanja obilježila je otvaranjem novog poslovnog prostora u zapadnom dijelu Zagreba na 1200 m2, unutar kojeg se nalazi i novi proizvodni pogon. Vrijednost  ulaganja je 9 milijuna kuna. Ova perspektivna tvrtka očekuje povrat investiranih sredstava (ROI) u razdoblju od 5 do 6 godina. Iznos subvencije je 2 milijuna kuna, neto dobit je također 2 milijuna kuna, dok je njihov promet u 2016. iznosio 16 milijuna kuna. Bilježe konstantan rast prihoda od 35% u posljednje tri godine. Premisa kojom se vode svih ovih godina prije svega je kvaliteta proizvoda, stabilnost u poslovanju, cijene prilagođene tržištu i kontinuirano reinvestiranje.

Jedna od vrlo važnih karika u poslovanju Olivala je izvoz koji je u stalnom porastu, počevši od 2010. godine. Osim u zemlje regije uskoro započinju s izvozom u  Njemačku, u tijeku je finalna faza pregovora s partnerima s Bliskog istoka i Finske, a u planu je i izvoz u Poljsku i Tursku. Događanju su nazočili mnogi ugledni gospodarstvenici te predstavnici Ministarstva gospodarstva, obrta i poduzetništva, Ministarstva zdravstva, HZJZ-a, Hamag-a, EBRD-a, HGK-Komore Zagreb, DM-a, Muellera, BIPE i mnogi drugi.

Energetski učinkovita zgrada

Novi poslovno – proizvodni prostor prostire se na tri kata. Na prva dva kata nalazi se proizvodni pogon i moderan skladišni prostor, dok je na zadnjem katu smješten „open space“ uredski prostor s laboratorijem. Prostor odiše minimalizmom i oplemenjen je biljkama. Ovo je energetski učinkovita zgrada s minimalnim utjecajem na zagađenje okoliša, sva ambalaža se reciklira, a posjeduju i  heat recovery sustav.  Kapacitet proizvodnje u novom prostoru uvođenjem dvaju proizvodnih linija povećan je za  4 do 5 puta. Arhitektonsko rješenje potpisuje  gđa. Branka Petković (autorica Laube).

Olival uspješno surađuje s najvećim  drogerijskim lancima kao što su DM, Muller, Bipa i drugi, a jedini su hrvatski brand certificirane kozmetike koji  je svoje mjesto pronašao na njihovim policama. Posjeduju ISO 22716 i Natrue certifikate kao jamstvo kvalitete,a ponose se asortimanom od 103 proizvoda. Na događanju su predstavili i novu liniju Prirodnih deo krema od čak pet proizvoda, koji zbog svojih posebnosti  izazivaju veliki interes kupaca.

„Iznimno nam je drago da su i strani trgovački lanci prepoznali hrvatske proizvode i njihovu kvalitetu. Jako nam je važno da naši proizvodi budu dostupni što širem krugu potrošača i zato uvijek prilagođavamo njihovu cijenu standardu naših kupaca.“, naglasio je direktor Olivala, g. Marijan Pojatina te izrazio zadovoljstvo konstantnim stabilnim rastom i poslovanjem tvrtke.

„Upravo je otvaranje proizvodnog pogona tvrtke Olival  pozitivan primjer korištenja sredstava iz EU fondova. Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta svakom ovakvom poduzetniku koji se razvija, širi i zapošljava te povećava konkurentnost poduzeća pristupa kao nositelju razvoja hrvatskog gospodarstva. No, kako bi poduzeća mogla poslovati u zdravom i konkurentnom okruženju te povlačiti još više sredstava iz EU fondova naša je zadaća izgradnja povoljnog poslovnog okruženja i uklanjanje administrativnih prepreka koje opterećuju poduzetnike troškovno i vremenski što svakodnevno činimo.“    U svom je obraćanju istaknula pomoćnica Ministra gospodarstva, obrta i poduzetništva, gđa. Nataša Kulanowski  Kramarić.

Do konca 2017. godine Olival planira plasirati novih 20 proizvoda na hrvatsko i strana tržišta, a trenutno osmišljavaju nove formulacije preparata za sunčanje.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.