Vlasnici uslužnih djelatnosti od sada jednostavnije mogu optimizirati svoje poslovanje jer se hrvatskom tržištu pojavila se nova aplikacija, Salonize, čija će jednostavnost i sigurnost privući pažnju brojnih poslovnih korisnika. Razvoj aplikacije sufinanciran je iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova u financijskom razdoblju 2014.-2020., a iza platforme Salonize stoji uspješna hrvatska poduzetnica Natalija Crnički. Ova aplikacija olakšava i ubrzava poslovanje te poduzetnicima omogućuje više slobodnog vremena.
Zapisivanje rokova i planova na komad papira zamjenjuje se online sučeljem jednostavnog pregleda, koje omogućuje lakše grupiranje i vođenje evidencije o klijentima, terminima i vremenu potrebnom za obavljanje djelatnosti. Salonize također okuplja podatke na mjesečnoj i godišnjoj razini kako bi se mogle pratiti statistike i financije salona, ordinacija i drugih uslužnih djelatnosti.
Jedna od zanimljivih mogućnosti koje nudi ova aplikacija je podsjetnik na rođendane klijenata – malim znakovima pažnje stvara se povjerenje i zadovoljstvo iz kojih proizlazi snažna povezanost između klijenta i pružatelja usluga. Posao „na dlanu“ također oslobađa od uobičajenih prostornih i vremenskih ograničenja u poslovanju.
„Salonize je platforma koja omogućava brzo i jednostavno praćenje termina i unos važnih podataka o djelatnicima i klijentima, bilo kada i bilo gdje. Može obuhvatiti praktički svaku grupu podataka koja bi vam mogla biti od koristi te omogućuje fleksibilno definiranje i pregled. Mogu jamčiti da kada jednom počnete koristiti Salonize, više nećete željeti raditi bez njega.“ – izjavila je direktorica Natalija Crnički.
Važna prednost ove aplikacije tiče se i sigurnosti, pogotovo kada govorimo o zaštiti osobnih podataka. Sada je već dobro poznato kako će 25. svibnja ove godine na snagu stupiti Uredba EU o zaštiti osobnih podataka (poznatija kao GDPR) i strože će se kontrolirati njena primjena. Aplikacija Salonize omogućuje zaštitu podataka klijenata tvrtkama koje će se morati prilagoditi ovoj uredbi.