Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Financije

Beskontaktna tehnologija čini 50% kupovine na FIFA Svjetskom prvenstvu u nogometu – Rusija 2018

Podaci ističu povećanje korištenja inovativnih tehnologija plaćanja od strane korisnika.

Visa (NYSE: V), službeni partner FIFA-e za platni promet, objavila je analizu potrošnje na stadionima FIFA Svjetskog prvenstva u Rusiji, za period od prve utakmice do polufinala, odnosno od 14. lipnja do 11. srpnja. Podaci ističu povećanje korištenja inovativnih tehnologija plaćanja od strane korisnika. Navedeno potvrđuje podatak da je čak 50% Visa transakcija na prodajnim mjestima turnira izvršeno beskontaktno; uključujući kartice, mobilne uređaje i nosive uređaje.

Korisnici Visa kartica prosječno su potrošili 1.408 rubalja (oko 23,00 dolara) po transakciji unutar stadiona tijekom cijelog turnira. Najviše su potrošili navijači iz Rusije, a slijede ih SAD-a i Meksika. Najveće prosječne pojedinačne kupnje odnose se na stadionsku potrošnju (4.200 rubalja; oko 68,00 dolara), Fan Fest robu (3,300 rubalja; oko 53,00 dolara) te na hranu i piće na stadionu (800 rubalja, oko 13,00 dolara).

Od 62 utakmice na FIFA Svjetskom prvenstvu u Rusiji odigrane do sada, najveći volumen plaćanja imao je prvi susret između zemlje domaćina i Saudijske Arabije na stadionu Luzhniki, tijekom kojeg su navijači potrošili više od 55 milijuna rubalja (oko 900.000 dolara). Od ukupne potrošnje tijekom te utakmice, 69% izvršili su ruski, a 31% ne-ruski građani.

Nacije s najvećom potrošnjom

Deset država čiji su navijači svojim Visa karticama najviše potrošili tijekom FIFA Svjetskog prvenstva u nogometu u Rusiji su:

  • Rusija: 750 milijuna rubalja (12 milijuna dolara)
  • Sjedinjene Američke Države: 188 milijuna rubalja (3 milijuna dolara)
  • Meksiko: 94 milijuna rubalja (1.5 milijuna dolara)
  • Kina: 67 milijuna rubalja (1.1 milijuna dolara)
  • Argentina: 41 milijuna rubalja (700,000 milijuna dolara)
  • Peru: 35 milijuna rubalja (560,000 milijuna dolara)
  • Engleska: 34 milijuna rubalja (550,000 milijuna dolara)
  • Brazil: 28 milijuna rubalja (500,000 dolara)
  • Kolumbija: 26 milijuna rubalja (420,000 dolara)
  • Australija: 25 milijuna rubalja (400,000 dolara)

Potrošnja na stadionu

Utakmica velikog otvaranja, održana 14. lipnja, prilikom koje su navijači iz 123 zemlje ispunili stadion, imala je najveći, dok je utakmica između Rusije i Španjolske, održana 1. srpnja, imala drugi najveći volumen transakcija tijekom turnira. Iznos transakcija na stadionu, za sve 62 utakmice, iznosio je u prosjeku 1.168 rubalja (oko 19,00 dolara).

Ruski su navijači, u prosjeku, potrošili 1.090 rubalja (oko 18.00 dolara) pri kupnji na stadionu tijekom FIFA Svjetskog prvenstva, a međunarodni gosti 1.915 rubalja (oko 31,00 dolara).

Najveći volumen kupnje na stadionu

Pet stadiona Svjetskog prvenstva na kojima su navijači najviše potrošili koristeći svoje Visa kartice su:

  • Luzhniki (Moskva): 533 milijuna rubalja (8.6 milijuna dolara)
  • Sankt-Peterburg: 208 milijuna rubalja (3.3 milijuna dolara)
  • Samara: 125 milijuna rubalja (2 milijuna dolara)
  • Soči: 117 milijuna rubalja (1.9 milijuna dolara)
  • Spartak (Moskva): 114 milijuna rubalja (1.8 milijuna dolara)

Lista najvećeg volumena potrošnje na Fan Festu

Pet festivala FIFA Svjetskog prvenstva na kojima su navijači najviše koristili svoje Visa kartice:

  • Luzhniki (Moscow): 251 milijuna rubalja ($4 milijuna dolara)
  • Saint Petersburg: 38 milijuna rubalja ($615,000)
  • Kazan: 11 milijuna rubalja ($170,000)
  • Samara 8.8 milijuna rubalja ($141,000)
  • Sochi: 8.5 milijuna rubalja ($136,000)


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.