Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača od studenog u dm-u

U ponudi dm-a od studenog 2022. godine bit će dostupni proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača koje je dm odabrao u natječaju {ZAJEDNO} za zelene ideje.

U ponudi dm-a od studenog 2022. godine bit će dostupni proizvodi brenda Prirodna kozmetika Helena iz Podgorača koje je dm odabrao u natječaju {ZAJEDNO} za zelene ideje. Kupci će moći birati među šest proizvoda brenda koji je razvila Helena Nađ, a uz sapun i kreme za lice, u planu je uvrštavanje još najmanje četiri proizvoda.

„Sapune, razne kreme, meleme, dezodoranse, šampone i druge prirodne kozmetičke proizvode već sam godinama izrađivala iz hobija za sebe, svoju obitelj i prijatelje. Upravo mi je prijateljica skrenula pozornost na dm-ov natječaj na koji sam se odmah i prijavila jer sam shvatila da je savršena prilika da još više ljudi upozna zdravstvene i ekološke prednosti prirodnih sapuna i krema za lice. Zahvalna sam dm-u što mi je pružio priliku da ove proizvode koji su nastali u Podgoraču, malom selu nadomak Našica, približimo njihovim, a sada i našim, kupcima diljem Hrvatske“, izjavila je Helena Nađ, osnivačica brenda Prirodna kozmetika Helena.

Brend se temelji na proizvodima koji imaju blagotvorni učinak na kožu, a nemaju štetan učinak na prirodu. U proizvodnji sapuna i krema za lice koristi se kozje mlijeko sa slavonskih pašnjaka koje posjeduje eko certifikat. Sapuni su biorazgradivi, dok su kreme za lice pakirane u papirnatim kutijicama zbog čega nema stvaranja plastičnog otpada kod nijednog proizvoda. Tijekom proizvodnje, većina posla se obavlja ručno, uz minimalan utrošak električne energije. Upravo je briga o utjecaju na okoliš tijekom proizvodnog procesa i pakiranja proizvoda potaknula dm da u sklopu natječaja {ZAJEDNO} za zelene ideje u ponudu uvrsti proizvode Helene Nađ.

„Natječajem i realizacijom ekoloških projekata dm želi pokazati da je svaki korak prema stvaranju održivije budućnosti bitan. Proizvodi koje nudimo imaju iznimno važnu ulogu u tome jer nam omogućuju da zajedno s kupcima umanjimo utjecaj na okoliš. Uime dm-a želim zahvaliti gospođi Nađ što se prijavila na naš natječaj i omogućila nam da našu ponudu obogatimo još jednim domaćim brendom prirodne kozmetike i da podržimo razvoj njenog mladog i perspektivnog brenda“, izjavila je Vesna Pavković, menadžerica za asortiman u dm-u.

Na dm-ov natječaj pristiglo je gotovo 300 prijava u kategorijama zaštite okoliša i održivosti, edukacije te poticaja održivom poduzetništvu i proizvodnji. Među prijavljenima dm je odabrao  17 ekoloških projekata i u njihovu će realizaciju uložiti više od 800.000 kuna.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.