Tom Hall navode potkrepljuje podatkom da je ta zračna luka samo 1. kolovoza zabilježila više putnika nego u cijeloj veljači ove godine, odnosno 15 tisuća. Iako je to relativno malo u odnosu na velike španjolske luke ipak to smatra dobrim pokazateljem popularnosti Dubrovnika i Hrvatske.
Istambul ‘vrije’ posjetiteljima
Drugim odredištem ovog ljeta, nakon Hrvatske autor članka, izdvaja Tursku, za koju kaže da bilježi dobre rezultate, posebno Istanbul koji ‘vrije’ posjetiteljima.
Kao treću destinaciju navodi britanske kampove koji po popularnosti prestižu među domaćim turistima hotele odnosno ponudu ‘bed&brekafast’ (krevet i doručak).
Povodom ovakvog pozitivnog izdvajanja turističke Hrvatske na webu Lonely Planeta direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić ističe da je to opća podrška hrvatskom turizmu koja veseli.
Zadnji nepotrošeni lijepi dio europskog Mediterana
Smatra i da se to nije dogodilo slučajno budući da HTZ već deset godina sustavno i sveobuhvatno promovira Hrvatsku po cijelom svijetu te je prepoznata kao zemlja komparativnih prednosti i razvijenog turizma.
Dodajući da takva očekivanja ne treba iznevjeriti naglašava i da su najveći aduti turističke Hrvatske to što je zadnji, nepotrošeni lijepi dio europskog Mediterana, sačuvane autentičnosti, ambijentalnosti, načina života, dobre eno-gastronomske ponude i izuzetno vrijedne kulturne i prirodne baštine.