Srećko Nakić, predsjednik Uprave Droge Kolinske i član Uprave Atlantic grupe ističe kako se sedam postotni rast prihoda ovog premium proizvoda ostvaruje uzimanjem udjela konkurenciji čije su cijene paštete u pravilu niže, prenosi Danas.hr.
Argetini proizvodi prisutni su u tridesetak zemalja širom svijeta. Lidersku poziciju Argeta drži u Sloveniji, BiH i Makedoniji. Posebno je zanimljivo istaknuti da je Argetin namaz osvojio austrijske i švicarske potrošače gdje je za pet godina izborio drugu poziciju po prodaji i na tržištu sudjeluje s udjelom od 21 odnosno 19 posto.
– Trideset posto prihoda ostvarujemo na tržištima izvan regije, od čega se trećina ostvari na tržištima Austrije, Švicarske i Njemačke. Zadani cilj nam je postati broj jedan u Europi, što ćemo ostvariti za godinu do dvije, – prenosi Danas.hr ambiciozne planove Tomaža Arha, direktora sektora delikatesni namazi u Droga Kolinskoj.
Ulazak na Konzumove police
Kako piše Danas.hr, ovaj delikatesni namaz prodaje se u svim trgovačkim lancima u regiji, osim u Konzumu u Hrvatskoj.
– Ne postoji neka prepreka da ne budemo na Konzumovima policama. Pregovaramo i očekujemo da ćemo se dogovoriti do kraja godine – kažu u Droga Kolinskoj, ističući da je dug proces pregovora razumljiv s obzirom da Konzum u svom portfelju ima PIK-ove paštete.
U Drogi hrvatsko tržište gledaju kao dobru priliku, zbog činjenice da prodaja u Hrvatskoj u ukupnim prihodima čini svega pet posto pa se u sljedećim godinama može ostvariti najveći rast. U Hrvatskoj dominira pašteta od tune, a u Drogi kažu da imaju kvalitetu i očekuju daljnji rast prodaje.