Stranice koje nude popuste od 50 do 90 posto, primjeri su uspješnih internetskih projekata. Korištenjem čari tehnologije i interneta te ponudom proizvoda ili usluga s popustom, poslodavac može ostvariti jednu vrstu uspješnog oglašavanja.
Ostvarite profit i besplatnu reklamu
Ponudom usluga i proizvoda na takvim servisima, ne samo da poslodavci ostvaruju profit prodajom, dolaze do novih kontakata i mogućih stalnih kupaca, već reklamiraju svoje proizvode i usluge, i promoviraju svoje tvrtke.
Kako i zašto?
• Sa tvrtkom koja nudi grupnu kupovinu dogovarate koji ćete proizvod ili uslugu staviti u ponudu putem njihove stranice
• Dogovarate popust koji ćete dati na proizvod ili uslugu. Popusti se obično kreću od minimalnih 50 do maksimalnih 90 posto redovite cijene proizvoda ili usluge
• Definirajte minimalan broj osoba koje će pokazati interes za vašu uslugu ili proizvod, kako bi ponuda postala važeća. Što to znači? Znači da, ukoliko se dovoljan broj osoba prijavi za kupnju vašeg proizvoda ili usluge, tek tada ti prijavljeni mogu ostvariti kupnju uz ponuđeni popust. Minimalan broj zainteresiranih za vaš proizvod te samim time i kupaca, određuje se samo zbog pokrivanja praga vaše isplativosti. Isto tako, možete dogovoriti i maksimalan broj prijava za kupnju, odnosno maksimalan broj proizvoda koje mislite prodati po dogovorenoj cijeni.
• Nakon uspostavljenog dogovora, servis za grupnu kupovinu objavljuje vaš proizvod i stavlja ga u ponudu
• Odredite vijek trajanja ili vremenski rok u kojem kupac mora ostvariti kupnju ili korištenje vaše usluge, u vašim dućanima i ostalim poslovnim objektima
Bez straha od neuspjele ponude!
Najzanimljivije i najvažnije je istaknuti kako ukoliko se skupi dovoljan broj potencijalnih kupaca vašeg proizvoda, tvrtka koja nudi uslugu grupne kupovine uzima određeni unaprijed dogovoreni postotak. U slučaju da se ne ostvari određena prodaja, ne morate plaćati nikakav postotak, niti će vam isti, naplatiti objavljivanje ponude na svojim stranicama.