Agrokor uvodi Foursquare specijale – plaća vam za chekiranje u Konzumu!

Agrokor uvodi Foursquare specijale – plaća vam za chekiranje u Konzumu!

Specijali koje možete naći na lokacijskim društvenim mrežama, koje je uveo Foursquare, nagrađuju korisnike za njihove dolaske. Radi se zapravo o loyalty programu namijenjenom novoj generaciji korisnika koji neće ispunjavati kartice ili uzimati markice, ali rado će se prijaviti da su upravo u dućanu, u Agrokorovom slučaju – Super Konzumu.

Što dobivamo prijavom?

Agrokoru su odlučili ponuditi tri različita specialsa.

Ivan Kovačević, idejni začetnik projekta i Agrokorov voditelj odjela digitalnog marketinga, otkrio je za portal Netokraciju kako su se odlučili nagraditi sve aktivne korisnike, kako bi ih što veći broj vidio korist od prijave putem Foursquarea. Prijavom u 19 Super Konzuma u Zagrebu, Splitu, Rijeci ili Osijeku odnosno 7 Tisak media centara u Zagrebu, Splitu ili Osijeku dobivate:

• U spomenutim Super Konzumima se prijavite 5 puta i dobivate poklon bon od 50 kuna za kupovinu u Konzumovom webshopu ili putem mobilnih aplikacija za iPhone i iPad koje smo recenzirali;

• U Super Konzumu u Avenue Mallu u Zagrebu poklanjaju vam kutiju keksa ukoliko se prijavite s prijateljem sa Foursquarea;

• U Tisak media centrima za 3 prijave dobivate poklon bon od 50 kuna koji možete iskoristiti za kupnju knjiga, glazbe, filmova i igara.

Je li moglo bolje? Uvijek, posebice s obzirom da u Konzumovoj internetskoj trgovini morate potrošiti minimalno 200 kuna, piše Netokracija.

Agrokorov voditelj odjela digitalnog marketinga Ivan Kovačić u ekskluzivnom razgovoru za Netokraciju otkrio je kako su Foursquare uveli u Konzum i Tisak te koja su im očekivanja. Prenosimo vam dio intervjua:

Zašto šte se odlučili za promociju putem Foursquarea?

Za promociju putem Foursquarea odlučili smo se ponukani primjenom Starbucksa, H&M-a i McDonaldsa te rapidnim povećanjem broja korisnika Foursquarea u Hrvatskoj u posljednjih nekoliko mjeseci te činjenicom da, u trenutku kada smo započeli ovaj projekt, u Hrvatskoj nitko nije koristio geolokacijski marketing. Pratimo, te uvijek kada je to moguće nastojimo primijeniti nove trendove na području digitalnog marketinga u komunikaciji sa svojim sadašnjim i potencijalnim kupcima, stoga se Foursquare pokazao kao izuzetno zanimljiv komunikacijski kanal. Fokusiramo se na stvaranje dodatnih pogodnosti za svoje kupce, stoga smo nastojali odabrati atraktivne lokacije i specialse primjerene populaciji koja koristi i koja će koristiti Foursquare u čemu smo, nadam se, uspjeli.

Intervju u cijelosti možete pročitati na portalu Netokracija.com

Podijeli

Odgovori

Top