Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Osobne financije

Akcija “Kartica sa srcem” prikupila 390.000 kuna za bolesne mališane

Ako je prijatelj u nevolji pravi prijatelj, onda su American Express i njegova akcija „Kartica sa srcem” pravi prijatelj djeci s neurorizicima. To je veliki humanitarni projekt u kojem sudjeluje 13.000 korisnika American Expressove kartice sa srcem i Partneri prijatelji akcije, njih 19, kako bi se namaknuo novac za nove aparate za praćenje djece s tim problemom u razvoju.

Ako je prijatelj u nevolji pravi prijatelj, onda su American Express i njegova akcija „Kartica sa srcem" pravi prijatelj djeci s neurorizicima. To je veliki humanitarni projekt u kojem sudjeluje 13.000 korisnika American Expressove kartice sa srcem i Partneri prijatelji akcije, njih 19, kako bi se namaknuo novac za nove aparate za praćenje djece s tim problemom u razvoju.

Project Red – svijet protiv bolesti

Ideja da velike i uspješne svjetske kompanije odvajaju dio novca za humanitarne aktivnosti konkretizirala se u „Crvenom projektu” (Project red). Svjetski poznati brendovi American Express, Giorgio Armani, Converse, Apple i mnogi drugi podržali su akciju odvajajući dio prihoda u globalni fond za borbu protiv tuberkuloze, malarije i HIV-a.

Fond koji je 2002. godine ustanovljen uz pomoć Kofija Annana i Ujedinjenih naroda javno podržava i čitav niz poznatih osoba poput Bona Voxa, Gisele Bundchen i Elle MacPherson. Procjenjuje se da je tim projektom do sada spašeno više od dva milijuna života!

Svjetska akcija na hrvatski način

O hrvatskoj inačici plemenite akcije razgovarali smo sa specijalisticom za razvoj i unapređenje poslovanja u PBZ Cardu Andreom Solar.

– American Expressova kartica sa srcem nastavak je uspješne suradnje s Ministarstvom zdravstva i socijalne skrbi. Nakon naše akcije „Za lakši početak”, koja je stipendirala studente i djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi, odlučili smo se podržati projekt Ministarstva koji prati djecu s rizikom od ranog oštećenja mozga – objašnjava Solarova.

AMEX je tim povodom do sada izdao 13.000 posebnih crvenih kartica sa srcem. Prilikom svake kupnje ostvarene tom karticom izdvaja se 35 lipa u korist projekta, koje financira PBZ Card, a kupnja na prodajnim mjestima Partnera prijatelja donijet će dodatnih 35 lipa.

Do sada prikupljeno više od 390.000 kuna

– Novac se izdvaja bez obzira na iznos kupnje korisnika, bilo to 50 ili 500 kuna. Možemo reći da smo zadovoljni odzivom potrošača, koji rado rabe karticu u plemenitu svrhu – kaže naša sugovornica te dodaje:

– Do kraja travnja prikupljeno je više od 390.000 kuna, što je iznos kojim smo zadovoljni i ponosni. Prva donacija biti će uručena 20. svibnja, Specijalnoj bolnici Goljak.

U PBZ Cardu naglašavaju da je to početak. Odmah nakon Goljaka pripremaju sljedeću donaciju, planiranu za jesen ove godine.

Priključite se i vi!

– I u budućnosti ostajemo u granicama Hrvatske uz projekt praćenja djece s neurorizicima. U suradnji s Ministarstvom imamo cijeli niz bolnica i ustanova kojima se nastoji pružiti pomoć. To su bolnice u Rijeci, Osijeku, Zagrebu, Zaboku, Puli, Dubrovniku, Karlovcu, Čakovcu, Ogulinu te Vukovaru.

Važno je naglasiti da svatko, uključujući i postojeće korisnike American Expressovih kartica, može zatražiti izdavanje „Kartice sa srcem” i time potrošnjom učiniti dobro djelo onima kojima su dobra djela doista potrebna.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.