EU fondovi

Arhitekti, fotografi, dizajneri – ovo je odlična prilika.
EU fondovi stavili na stol 34 milijuna eura za digitalizaciju kreativnih industrija u Hrvatskoj



Ovaj natječaj predstavlja ključnu inicijativu unutar širih strategija EU-a za poticanje digitalizacije i inovacija.

Europska unija stavlja snažan fokus na digitalnu transformaciju kreativnih industrija u Hrvatskoj, dodjeljujući značajna sredstva putem natječaja “Transformacija i jačanje konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija”. Sa sumom od 34 milijuna eura na raspolaganju, ovaj natječaj predstavlja ključni korak prema unapređenju kreativnog sektora kroz inovacije i digitalizaciju.

Obuhvaća širok spektar djelatnosti, od arhitekture i dizajna do audiovizualnih umjetnosti, izdavaštva i umjetničkih praksi. Sredstva su raspoređena u dvije grupe – grupa A s većim iznosom od 21 milijun eura i grupa B s 12.2 milijuna eura, pružajući priliku različitim tipovima prijavitelja da ostvare svoje projekte.

Postupak dodjele traje najviše tri mjeseca od krajnjeg roka za podnošenje projektnih prijava, a on je 31. svibnja 2024. godine. Dakle rezultate ocjenjivanja projektnih prijava možemo očekivati u ranu jesen 2024. godine.

Provjerili smo i kako će se pratiti i evaluirati napredak projekata financiranih iz ovog fonda.

Svaki projekt se evaluira i prati putem definiranih natječajnih pokazatelja. Dakle, u ovom natječaju ne postoje obvezni financijski pokazatelji kao što su rast prihoda ili izvoza te obveza otvaranja novih radnih mjesta, što je i logično, obzirom da je primarni cilj natječaja ulaganje u digitalizaciju kulturnih i kreativnih industrija”, govori dr.sc. Goran Becker iz INNOM savjetovanja.

Očekujemo širok raspon prijava, od malih poduzeća do umjetničkih organizacija, a također i fizičkih osoba iz slobodnih zanimanja. S ovom potporom, moći će se unaprijediti postojeći procesi, ali i stvoriti potpuno nove digitalne inicijative koje će osnažiti kulturnu i kreativnu scenu Hrvatske.

Važno je istaknuti da će proces evaluacije biti transparentan i integritetan, provođen pod nadzorom Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO).

Ovaj natječaj predstavlja ključnu inicijativu unutar širih strategija EU-a za poticanje digitalizacije i inovacija. Njegova provedba će osigurati da kreativne industrije Hrvatske ostanu relevantne i konkurentne u suvremenom digitalnom dobu.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version