Novosti

Atlantic Grupa i Procaffe sklopili strateško partnerstvo

Atlantic Grupa je ušla u strateško partnerstvo s tvrtkom Procaffe, koja je jedan od vodećih igrača na hrvatskom tržištu espresso kave.

Atlantic Grupa je ušla u strateško partnerstvo s tvrtkom Procaffe, koja je jedan od vodećih igrača na hrvatskom tržištu espresso kave. Njen osnivač Karlo Blonder uspješno je tijekom posljednjih 25 godina razvijao kompaniju koja je danas prisutna u preko 800 ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj, a poslovanje nastavlja razvijati u okviru Atlanticova sustava. Kroz novo partnerstvo Atlantic Grupa značajno osnažuje svoju prisutnost u segmentu espresso kave u HoReCa kanalu.

„Atlantic Grupa je s preko 23 tisuće tona kave godišnje, proizvedenih u četiri tvornice, vodeći regionalni proizvođač kave. Lider smo na tržištu Srbije s brendom Grand kafa, neprikosnoveni broj jedan u Sloveniji s brendom Barcaffe te sve snažniji izazivač na hrvatskom tržištu, gdje smo od akvizicije Droge Kolinske 2010. godine tržišni udio povećali s 4 na današnjih 16,6 posto. Kava je s udjelom od preko 20 posto u ukupnim prihodima pojedinačno najveće poslovno područje u Atlantic Grupi i svakako jedno od područja u strateškom fokusu razvoja poslovanja“, komentirao je Mate Štetić, Glavni direktor strateškog poslovnog područja Kava u Atlantic Grupi.

Nakon lani sklopljenog partnerstva s kompanijom Vivascaffe professional, koja je prisutna u preko 300 ugostiteljskih objekata, Procaffe je novi značajan doprinos razvoju biznisa kave u Atlantic Grupi, odnosno strategiji izgradnje liderske pozicije na hrvatskom tržištu kave i širenja u rastućem segmentu konzumacije izvan kućanstva. Šire gledano, korporativna strategija predviđa unapređenje vodeće pozicije u segmentu kave na području regije te osnaživanje potrošačkog iskustva u ovoj kategoriji, ali i kategorijama delikatesnih namaza, flipsa, čokolade i bezalkoholnih napitaka voćnog okusa, gdje Atlantic ima vodeće brendove (Argeta, Smoki, Najlepše želje, Cedevita).

 

 

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version