Rekao je da 90 posto turista u Hrvatskoj čine strani turisti, dok su domaći gosti, nažalost, sve rjeđi, priopćilo je Ministarstvo turizma.
Osvrnuvši se na turistički promet ostvaren u prvih šest ovogodišnjih mjeseci, koji je zabilježio određene minuse, ministar je rekao kako očekuje da će u srpnju taj minus biti bitno smanjen. Dobrim je ocijenio i početak kolovoza, ujedno i ključni vikend u glavnoj sezoni, te dodao da će kolovoz i rujan dati konačni odgovor o uspješnosti cijele sezone.
Inovativnim mjerama protiv recesije
– I ove smo se godine, u suradnji s partnerima iz strukovnih udruga, za što kvalitetniju sezonu pripremili nizom inovativnih mjera, novim pristupom, ali i novim načinom promoviranja kvalitete hrvatskog turizma, – rekao je Bajs.
Podsjetio je da su neke od mjera i pojačano oglašavanje, pojačana promocija putem interneta te privremeno prilagođavanje viznog režima za turiste s dalekih tržišta.
Također je naglasio da je jedan od ciljeva sačuvati ostvaren tržišni udio u Europi kada je riječ o dolascima stranih gostiju, dok je istovremeno važno imati na umu da konkurentske zemlje neće dozvoliti turističke minuse treću godinu za redom te će učiniti sve kako bi se izborile za svakog gosta.
“Nikad jača promocija Hrvatske”
O nikad jačoj ciljanoj promidžbi u svijetu i pojačanoj promociji u zemlji, koje su zajedno realizirali Ministarstvo turizma, HTZ i sustav turističkih zajednica, govorio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić.
Sezona uspješna kao i prošla
Dodatne promidžbene i tržišne aktivnosti provedene su kroz devet modela i imaju ključnu ulogu u dovođenju gostiju u pred i posezoni. Kada je riječ o pripremama za turističku 2011. godinu, Bulić ističe redovite i aktivne razgovore s predstavnicima privatnog turističkog sektora.
Predstavnici Nacionalnog parka Krka, Hrvatske udruge hotelijera i restoratera, Nacionalna udruga malih i obiteljskih hotela te kampova očekuju ponavljanje prošlogodišnjih rezultata, stoji u priopćenju.