Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Bolt: Franšize i širenje na tržište Azije i Pacifika te Latinske Amerike

Tvrtke mogu uspostaviti partnerstvo s Boltom te odabrati jednu ili više usluga koje žele pokrenuti, uključujući usluge prijevoza na zahtjev, mikromobilnost s električnim romobilima i biciklima, te dostavu hrane.

bolt franšiza

Bolt, vodeća europska platforma za mobilnost, pokreće Bolt franšizu kako bi što većem broju korisnika diljem svijeta osigurao pristupačan, jednostavan i pouzdan urbani prijevoz te usluge dostave. Cilj novog programa franšize je ubrzati rast Bolta širenjem izvan glavnih tržišta u Europi i Africi, na zemlje poput Indije i Brazila.

„U 2020. godini gotovo smo udvostručili broj korisnika, kojih je sada 50 milijuna u 40 zemalja i 200 gradova. Bolt franšiza pomoći će bržem širenju poslovanja tvrtke, te omogućiti poduzetnicima diljem svijeta da uđu u Boltov svijet tehnologije, usluge prijevoza na zahtjev, mikromobilnosti i dostave hrane. Uzbuđeni smo zbog mogućnosti pružanja usluge pristupačnog i jednostavnog prijevoza korisnicima iz različitih regija poput Azije i Pacifika, Latinske Amerike i šire“, izjavila je Nikita Utkins, menadžerica za širenje franšize u Boltu.

Bolt će se udružiti s odobrenim franšizerima za pružanje usluga mobilnosti na pripadajućem tržištu na osnovi podjele prihoda. Poduzetnici koji se pridruže Bolt franšizi brinut će se o svakodnevnim aktivnostima tvrtke na lokalnoj razini, poput korisničke podrške i regrutiranja novih vozača partnera. Tvrtke mogu uspostaviti partnerstvo s Boltom te odabrati jednu ili više usluga koje žele pokrenuti, uključujući usluge prijevoza na zahtjev, mikromobilnost s električnim romobilima i biciklima, te dostavu hrane.

Bolt CEO founder Markus Villig
Bolt CEO founder Markus Villig

Program franšize temelji se na dugoročnoj suradnji Bolta s partnerskim organizacijama koje upravljaju lokalnim aktivnostima na odabranim tržištima.

„Već imamo dugogodišnje iskustvo s uspješnim suradnjama s lokalnim partnerima u zemljama poput Saudijske Arabije, Gruzija, Cipra i Meksika, koje nam je omogućilo da Bolt pozicioniramo kao vodeću tvrtku na navedenim tržištima. Naše iskustvo uspješnog partnerstva na visokoj razini postavilo je temelje za Bolt franšizu, koja je sada otvorena za poduzetnike koji dijele našu viziju i žele urbani prijevoz učiniti pristupačnijim, jednostavnijim i pouzdanijim“, nadodala je Nikita Utkins, menadžerica za širenje franšize u Boltu.

Prijave za Bolt franšizu, na globalnoj razini, mogu se slati na bolt.eu/franchise


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.