Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Booking.com uvodi ocjene kvalitete za apartmane, vikendice i vile

Booking.com preuzima vodeću ulogu u stvaranju jedinstvenog, globalno dosljednog i objektivnog sustava s ocjenama kvalitete za apartmane, vikendice i vile.

Kad je riječ o ponudi savršenih smještaja, putnicima se danas nudi veći izbor no ikad prije. Hotelska klasifikacija sa zvjezdicama poznata je diljem svijeta te se koristi kao sredstvo prepoznavanja i usporedbe kvalitete određenog hotela, a do sada nije postojao sustav ocjenjivanja koji će istu informaciju pružiti putnicima koji žele odsjesti u nehotelskom smještaju poput apartmana ili kuće za odmor. Misija Booking.com-a je olakšati svima da istraže svijet, a u prosjeku se svake sekunde sedam gostiju prijavi u kuću za odmor, apartman ili neki drugi nehotelski smještajni objekt rezerviran putem Booking.com-a. Stoga Booking.com preuzima vodeću ulogu u stvaranju jedinstvenog, globalno dosljednog i objektivnog sustava s ocjenama kvalitete za apartmane, vikendice i vile.

Nove ocjene kvalitete za apartmane, vikendice i vile na Booking.com-u slične su hotelskoj klasifikaciji sa zvjezdicama, koja objektivno ocjenjuje hotele prema određenom skupu kriterija, a cilj je ovih ocjena ispuniti tu prazninu u branši putovanja. Ova će ocjena služiti kao globalno mjerilo putnicima kako bi jednostavnije mogli prepoznati i odabrati objekte koji odgovaraju njihovim kriterijima za kvalitetu. 39% putnika diljem svijeta, isto vrijedi i za 60% putnika iz Hrvatske, u 2020. će radije odabrati boravak u vikendici ili apartmanu, a ne u hotelu, a ‘broj zvjezdica’ jedan je od najpopularnijih filtera na Booking.com-u, pa ova inovacija odražava stalnu predanost i ulaganje Booking.com-a u stvaranje što jednostavnijeg iskustva putovanja, pritom nudeći gostima najveći izbor smještaja.

Kako funkcionira ocjena kvalitete

Sustav prema kojem se računaju ocjene kvalitete temelji se na algoritmu strojnog učenja, koji u obzir uzima više od 400 faktora kao što su lokacija objekta, veličina i sadržaji, što putnicima olakšava prepoznavanje kvalitete i udobnosti objekata diljem svijeta. Žuti kvadratići, kojih može biti između 1 i 5, jasno označavaju razlike u kvaliteti i nalaze se uz ime objekta na Booking.com-u. Ocjene kvalitete uspoređuju se s obližnjim objektima kako bi rezultati bili relevantni na lokalnoj razini i preračunavaju se tijekom godine kako bi bili točni.

Najbolje ocjene diljem svijeta

SAD, Grčka, Španjolska, Italija i Francuska pri vrhu su popisa država s najvećim brojem najboljih ocjena (5 od 5), a putnici iz Saudijske Arabije, Australije, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Velike Britanije i Kine predvode popis nacionalnosti koje najčešće odabiru apartmane, vikendice i vile s najboljim ocjenama.

Eric Bergaglia, globalni voditelj Booking.com-ova odjela za kuće za odmor i apartmane, izjavio je: “Uzbuđeni smo što prvi predstavljamo ovu tehnologiju i razvijamo uslugu koja dosad nije bila prisutna u ovoj branši. Hotelski gosti mogu se osloniti na dobro poznat sustav zvjezdica pri donošenju odluka, dok je putnicima koji odabiru jedinstvene smještajne objekte dosad u procesu donošenja odluka nedostajalo nešto slično. Putnici na Booking.com-u sada uz vrijedne i provjerene recenzije gostiju mogu pretražiti apartmane, vikendice ili vile prema njihovoj Ocjeni kvalitete, znajući da će tako odabrati smještaj koji odgovara njihovim očekivanjima. 75% svih objekata koji su nedavno primili Booking.com-ovu nagradu Traveller Review Awards 2020. zapravo su kuće za odmor, apartmani i ostali nehotelski smještajni objekti, među kojima na apartmane odlazi gotovo 40%. Uz ovaj novi sustav radujemo se tomu što ćemo putnicima još više olakšati potragu za savršenim smještajem u željenom odredištu.”

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.