Prijavljene radove ocjenjivat će žiri sastavljen od predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za odnose s javnošću i istraživanje tržišta, a predsjednica ovogodišnjeg žirija je direktorica marketinških komunikacija Hrvatskog telekoma Vedrana Hercigonja Majetić.
Nagrade u sedam kategorija – najviše prijavljenih u kategoriji telekomunikacije
I ove godine nagrade će se dijeliti u sedam kategorija – hrana, piće, roba široke potrošnje, financijske i osiguravajuće usluge, telekomunikacijske usluge, niskobudžetne kampanje te ostalo.
Kako ističu iz HURA-e i Best Marketinga, najviše prijavljenih kampanja, njih čak 12, je u kategoriji telekomunikacijske usluge, nakon čega slijedi roba široke potrošnje te financijske i osiguravajuće usluge, a kampanje su prijavili svi vodeći oglašivači i agencije.
Nagrada se dodjeljuje od 1968. godine
Organizatori naglašavaju i da su zadovoljni brojem pristiglih radova koji je premašio njihova očekivanja. Za razliku od prošle godine kada je bilo 50 prijavljenih kampanji za 2007. i 2008., ovogodišnje je razdoblje za kvalifikaciju bilo gotovo upola kraće te se očekivao i manji broj prijava.
Effie nagrada je najpriznatija marketinška nagrada u svijetu (marketinški Oscar), dodjeljuje se od 1968. godine u više od 35 zemalja, među kojima su SAD, Njemačka, Francuska i Austrija.