Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Četrdeset oglašivačkih kompanija u borbi za Effie – marketinški Oscar

Na središnje marketinško natjecanje u Hrvatskoj – „Effie Awards 2010.“ prijavljeno je 40 oglašivačkih kampanja, koje su u razdoblju od 1. siječnja 2009. do 31. ožujka 2010. postigle značajne poslovne rezultate te uspješno ostvarile ciljeve koje su im postavili klijenti, izvijestili su iz Hrvatske udruge agencija za tržišno komuniciranje (HURA) i Best Marketinga. Dodjela drugih hrvatskih Effie nagrada održat će se 22. listopada u Zagrebu u sklopu dvodnevne Effie konferencije o učinkovitosti marketinga.

Na središnje marketinško natjecanje u Hrvatskoj – „Effie Awards 2010.“ prijavljeno je 40 oglašivačkih kampanja, koje su u razdoblju od 1. siječnja 2009. do 31. ožujka 2010. postigle značajne poslovne rezultate te uspješno ostvarile ciljeve koje su im postavili klijenti, izvijestili su iz Hrvatske udruge agencija za tržišno komuniciranje (HURA) i Best Marketinga. Dodjela drugih hrvatskih Effie nagrada održat će se 22. listopada u Zagrebu u sklopu dvodnevne Effie konferencije o učinkovitosti marketinga.

Prijavljene radove ocjenjivat će žiri sastavljen od predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za odnose s javnošću i istraživanje tržišta, a predsjednica ovogodišnjeg žirija je direktorica marketinških komunikacija Hrvatskog telekoma Vedrana Hercigonja Majetić.

Nagrade u sedam kategorija – najviše prijavljenih u kategoriji telekomunikacije

I ove godine nagrade će se dijeliti u sedam kategorija – hrana, piće, roba široke potrošnje, financijske i osiguravajuće usluge, telekomunikacijske usluge, niskobudžetne kampanje te ostalo.

Kako ističu iz HURA-e i Best Marketinga, najviše prijavljenih kampanja, njih čak 12, je u kategoriji telekomunikacijske usluge, nakon čega slijedi roba široke potrošnje te financijske i osiguravajuće usluge, a kampanje su prijavili svi vodeći oglašivači i agencije.

Nagrada se dodjeljuje od 1968. godine

Organizatori naglašavaju i da su zadovoljni brojem pristiglih radova koji je premašio njihova očekivanja. Za razliku od prošle godine kada je bilo 50 prijavljenih kampanji za 2007. i 2008., ovogodišnje je razdoblje za kvalifikaciju bilo gotovo upola kraće te se očekivao i manji broj prijava.

Effie nagrada je najpriznatija marketinška nagrada u svijetu (marketinški Oscar), dodjeljuje se od 1968. godine u više od 35 zemalja, među kojima su SAD, Njemačka, Francuska i Austrija.


Napisao

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Lifestyle

Donosimo vam nekoliko navika uspješnih i poznatih poduzetnika koje vam mogu pomoći da i vi osnažite svakodnevne rutine.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.