Jutarnjem je i nekoliko zagrebačkih ugostitelja potvrdilo da im je Coca Cola ponudila niže cijene, a kako se doznaje na taj su se potez Coca Colini menadžeri odlučili nakon pada prodaje njihovih gaziranih sokova za nešto manje od trećinu.
Iz Udruženja ugostitelja grada Zagreba potvrdili su da Cola ima akciju koja ide na ruku potrošačima i ugostiteljima, no iz same kompanije Jutarnjem listu demantirali su veliki pad prodaje, ali ipak potvrdili da imaju promidžbenu akciju s ciljem povratka potrošača u kafiće.
Radler vs. radler
Radler – mješavina piva s niskim udjelom alkohola te šećera i voćnog soka – pokazalo se pravim hitom na hrvatskom tržištu. No zbog tog naziva već tinja sukob između Karlovačke pivovare i ostalih igrača na tržištu koji su u nazive svojih mješavina piva i soka stavili riječ “radler”. Jer taj je naziv Karlovačka pivovara zaštitila još prije 11 godina. “Naše istraživanje tržišta pokazalo je da se Hrvatima najviše sviđa ime ‘radler’, i to je razlog zašto smo svoj proizvod tako nazvali. Karlovačko Radler jedina je mješavina piva i limunovog soka koja ima pravo koristiti ime ‘radler’ na hrvatskom tržištu”, kaže Ljudmila Bratko, glasnogovornica Karlovačke pivovare, dodajući kako je upravo ta pivovara nositelj registracije robnog živa Radler od 2001. godine. Naziv “radler” u Njemačkoj označava mješavinu piva i soka i upravo zbog toga ostale pivovare negoduju zbog svojatanja samog naziva. Koprivnički je Carlsberg sredinom prošlog mjeseca predstavio svojega “konja za utrku” pod nazivom Pan radler i, iako Karlovačko polaže pravo na taj naziv, čini se da se koprivnička pivovara neće predati bez borbe.
– Pojam radler korišten je isključivo za označavanje vrste pića, odnosno kategorije proizvoda, što je jasno naznačeno i na stražnjoj etiketi Pan radlera. Slijedom toga Carlsberg Croatia pokrenula je postupak poništenja žiga koji je Karlovačka pivovara zaštitila jer se radi o generičkom pojmu – izjavila je za ranije za Poslovni dnevnik Ivana Tavra, glasnogovornica Carlsberga Croatia.