Poduzeća

Dragana Josipović preuzela je vođenje Futura DDB agencije u Zagrebu

Početkom 2024. godine, Marko Vičić, suosnivač i suvlasnik marketinške agencije Future DDB, predao je vođenje agencije Futura u Zagrebu Dragani Josipović, koja je do sada obavljala ulogu direktorice poslovnog razvoja.

Početkom 2024. godine, Marko Vičić, suosnivač i suvlasnik marketinške agencije Future DDB, predao je vođenje agencije Futura u Zagrebu Dragani Josipović, koja je do sada obavljala ulogu direktorice poslovnog razvoja.

Dragana ima više od 25 godina iskustva u agencijskom svijetu. Karijeru je započela u Publicis Groupe u Beogradu, nakon čega se 2000. godine pridružila agenciji Futura DDB u Ljubljani, gdje je od samog početka bila zadužena za najveće međunarodne i domaće klijente poput McDonald’sa, Peugeota i Radenske. Popisu poslova koje je obavljala u Ljubljani, 2021. godine dodala je ulogu regionalne direktorice poslovnog razvoja u Zagrebu. Dragana je radila je s regionalnim klijentima, posvetila se razvijanju tima te na povezivanju i stvaranju sinergije s ostalim partnerskim agencijama u regiji. Rezultat tog rada odražava se u sklopljenim partnerstvima s klijentima poput Studenca, Pepca, Honora i Unilevera. Nakon tri godine preuzela je ulogu direktorice zagrebačkog ureda.

“Agenciju preuzimam u izvrsnom stanju – posljednje tri godine bilježimo stabilan rast od 30 % godišnje, i s istim visokim ambicijama gledamo prema budućnosti. Prioritet i dalje ostaje izgradnja jakog tima koji će uspješno rješavati poslovne izazove klijenata, kao i jačanje veza i širenje poslovanja s postojećim klijentima. Postali smo poželjan partner klijentima koji imaju snažno regionalno prisustvo i cijene izvrsnu uslugu koju usklađeno pružamo na svim tržištima regije. Komunikacijska rješenja koja direktno utječu na poslovni rast klijenata, izgradnja jakih, relevantnih brendova koji ostavljaju trag u životima potrošača te izvrsna usluga klijentima, ostaju stupovi na kojima ćemo graditi i u budućnosti“, kaže Dragana Josipović, direktorica Future DDB-a u Zagrebu, koja će i dalje brinuti o poslovnom razvoju na razini cijele grupacije Futura.

„Bez Dragane, uspjeh Future, posebno Future DDB u Zagrebu, ne bi bio onakav kakav jest. Ne sumnjam da je zbog njezine stručnosti, energije i vođenja naš ured u Zagrebu u dobrim rukama. Njezina nova uloga je dobitak kako za grupu Futura, tako i za cjelokupno regionalno tržište marketinga, izjavio je Marko Vičič, osnivač i izvršni partner Futura DDB.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version