„Gospodine, to ste vi već krknuli?“ Pitanje je blagajnice u jednoj prodavaonici nakon što je osoba donijela praznu bocu na blagajnu kako bi platila sok koji je u međuvremenu popila čekajući red.
„Pogledajte malo bolje, piše vam na proizvodu!“ Odgovor je prodavačice u jednom trgovačkom lancu nakon upita o sastojcima prehrambenog proizvoda.
„Pričekajte malo, popijte kavu u kafiću, doktorica kasni 40 minuta, brzo će!“ Pozdravni je to govor medicinske sestre u privatnoj ordinaciji.
„Nazvat ću vas poslije, joj, zovu me kao ludi, nisu normalni!“ Zadnja je rečenica u razgovoru s knjigovođom jedne ozbiljne tvrtke.
O odnosima s klijentima diskutirat će se na poslovnom skupu i seminaru Odnosi s klijentima i kreativno vođenje koji će se održati 13. svibnja 2010. godine u hotelu The Regent Esplanade u organizaciji tvrtke Filaks.
Stvoriti osjećaj lojalnosti – izgraditi mrežu kvalitetnih odnosa
Ukoliko želite uspjeh, filozofija vaše tvrtke mora biti usmjerena k davanju prioriteta potrebama klijenata, a misija vjerodostojna i vidljivo provediva kako bi pridobili povjerenje kupaca, stvorili kod njih osjećaj lojalnosti te dugoročno izgradili mrežu kvalitetnih odnosa.
Dugoročno izgrađeni kvalitetni odnosi s klijentima predstavljaju visoku konkurentsku prednost koju je teško dostići. U današnjim tržišnim uvjetima globalne ekonomske krize, ova poslovna strategija dobiva sve više na značaju.
Kupci su smanjili raspoložive budžete, uveli racionalizaciju troškova, kupuju u manjim količinama, a na odluku o kupnji bitno utječu izgrađeni odnosi s postojećim partnerima prema kojima su stvorili lojalnost i povjerenje.
Mnogima se danas javlja problem zadržavanja postojećih klijenata. Pravilnim uvođenjem i provedbom strategije odnosa s klijentima, koje uključuje reorganizaciju tvrtke, promjenu organizacijske kulture, involviranje zaposlenika na svim razinama i uvođenje sustava motivacije i nagrađivanja, dugoročno se stvaraju uvjeti za postizanje lojalnosti postojećih klijenata, ali i za pronalaženje i osvajanje novih kupaca.
Kako graditi kreativnost djelatnika u odnosu s klijentima?
Osnovna zadaća koju svaka tvrtka treba kontinuirano izvršavati je uslužnost i njegovanje zdravih odnosa s klijentima. Uslužnost vaše tvrtke ogleda se u članovima svih razina vaše organizacije.
U današnjim vremenima kada su informacije dostupne svima, kreativnost pojedinaca isplivava kao karakteristika koja se s razlogom sve više cijeni.
Kreativno vođenje stvara uvjete kreativnog oslobađanja zaposlenika koje je moguće postići pravilnom upotrebom određenih vještina i tehnika. Upotrebom tehnika i vještina kreativnog vođenja omogućujete stvaranje novih vrijednosti za vaše klijente, potičete njihovu lojalnost i stvarate preduvjete za održavanje pozitivnih i zdravih međuodnosa.
